Tuesday, October 05, 2010

Fifi's Guesthouse Makeover

5 comments:

  1. Vad du hittar!!!
    Det var otroligt fint o jag såg massor med saker som jag VILL HA!!!! ;-)
    Det gav mig inspiration!!

    Stora Kramen!
    Iréne

    ReplyDelete
  2. Hallå där!

    Vilket gästhus!

    men ååå resan...sååå gärna jag hade velat följa med! jag hoppas verkligen ni ordnar fler!
    uj så skoj att åka med ett helt busslass inredningstokar..;)

    Kraaam katarina

    ReplyDelete
  3. Fifi is great !!! really i like her style......happy evening love Ria.....

    ReplyDelete
  4. This is great!! So nice to walk in this house....
    Thank you, what you let see us.

    Have a nice evening ☼
    Hugs from Holland
    Patricia

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra

Google+ Followers

Google+ Badge