Tuesday, May 01, 2012

Kom på Bloggträffen!

 Hej Hopp Alla Rara Besökare!
Åh, så var det äntligen MAJ och snart bloggträff! 
Åh som jag har längtat! DU BARA MÅSTE KOMMA, ler!
Idag och igår hade vi fantastiskt väder och därför visar jag bilder som jag sparat i mappar men som ger den där vår och sommarglädjen som man vill ha nu! Bilderna är inte tagna av mig och vet du om vilken källa de hör till så ange gärna detta i kommentars fältet. Men nu tillbax till BLOGGTRÄFFEN!
 Nu när jag och Ingela (www.inspirationivitt.blogspot.com) äntligen fått tummen ur och ordnat med blogg träff i Lev Vackert Butiken (www.levvackert.se)
 Bloggträffen äger rum lördagen den 19/5 och börjar kl 12.00 
 Vi möts då på Lev Vackert butikens övervånning som då är avstängd bara för oss, för japp vi har ju så klart tagit in personal så att vi kan få vara med ordentlig! 
 Där lunchar vi, pratar, har lotteri och bara har det gött!
 Träffen är alltså till för dig som bloggar eller dig som följer bloggar och för att vi tillsammans i liknande intressen ska få ha en underbart trevlig dag! 
 För anmälan måste göras så vi vet hur många kycklingsallader vi ska göra i ordning, och hur mycket kaffe, dryck och kakor vi ska fixa.
 Anmälan gör du till vår företagsmail vitromantik@gmail.com
 Priset för denna ljuva dag är endast 135:- (då ingår ju maten och så), detta betalas på plats.
 Åker du långt och vill vara med så finns det gott om bra övernattningsmöjligheter, 
det finns bland annat ett vandrarhem bara 100 meter ovanför vår butik som heter Värmlands Campinganläggning, de har vandrarrum osv se mer på 
http://varmlandscamp.se/boende/
Eller så har du Kristinehamns nyaste camping med stugor: Herrgårdsliv, detta ligger bara ett par hundra meter nedanför vår butik, se mer på:
http://www.herrgardsliv.se/
 Japp, nu längtar jag ju inte mindre precis, ler. 
Ha det gott och hoppas vi synes då!
Kram Petra

6 comments:

  1. Oh Petra....I love the ruffles, the frills, the pink, and the total femininity of all of this! ♥ So beautiful! xoxo laurie

    ReplyDelete
  2. Om jag bara hade bott lite närmare, då hade jag jättegärna vetal komma. Ett besök i ert butik står på önskelistan.

    Ps, jag skulle vilja ha bilen på fotot också, så cool!

    ReplyDelete
  3. very lovely blog
    friendly visit

    http://laracroft3.skynetblogs.be http://lunatic.skynetblogs.be

    ReplyDelete
  4. Hejsan

    Vilka härliga bilder.
    Helt klart jag skulle vilja komma, fast att jag bor långt bort. Alltid kul att se andra ställen av Sverige. Men fick reda på att jag har fått sommarvick under sommaren och börja redan nu på måndag. Så himla trist att man missar detta. Men får hoppas att de blir flera gånger.
    Ha de så kul.
    Sussi

    ReplyDelete
  5. Önskar verkligen jag bodde närmare så jag kundeeeeeeee komma på eran träff det vore ju super roligt. Så mysiga och inspirerande bilder du bjuder på. Kram på dig/Theres

    ReplyDelete
  6. Åh vad jag skulle vilja komma på den men det får bli en annan gång. Kan ni flytta Lev Vackert närmare mig tro :O)
    KRAM Agneta

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra

Google+ Followers

Google+ Badge