Tuesday, August 13, 2013

For Life

 Hej Alla Rara!
För ett tag sedan kontaktade en kvinna mig för att berätta om något intressant.
 Lotta hette kvinnan och kom i från Trollhättan, och hon hade sedan en kort tid tillbaks deltagit i ett sysselsättningsprojekt - ForLife.
Iden med Forlife är att sälja enkla, smarta och användbara produkter till förmån för cancerfonden
- just nu iphoneskal. 
 Som om inte detta vore bra nog? Nej, detta är också något som är vettigt att Lotta i sin Fas- 3 får syssla med, istället för annat man tyvärr hört talas om….
Läs mer om projektet och var med och stöd du också vet jag!
http://www.forlife.nu/sv/
Kram/ Petra E

2 comments:

  1. ha en fortsatt fin dag
    Kram
    Hanna

    ReplyDelete
  2. VILKA UNDERBARA BILDER härinne:) din blogg är verkligen jättefin...har du bloglovin??

    Kolla in min blogg för skön sovrums inspiration :)

    LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra

Google+ Followers

Google+ Badge