Sunday, December 08, 2013

Feminint och vackert!

Hej Hopp!
Allt väl? Visst är det väl härligt nu när det blivit vitt på marken och allt blir mycket ljusare. Jag älskar verkligen när det ligger snö på marken och solen skiner. Det glittrar som små diamanter överallt där snön nås av solens strålar och det knastrar härligt under skorna när man är ute och går. Ja, då visar vintern verkligen upp sin bästa sida. Det är bäst att passa på och njuta då. Idag visar jag två andra bilder från fotosessionen på Charlottenbergsshoppingcenter. Här fotas lite julklappstips till oss tjejer och kvinnor. Ovan ser ni Madde som visar en topp som jag blev jätte glad i. Dett är vackra pälor broderat på den och den är ganska tunn så den ger intrycket av lite elegans tycker ja. Sedan är den en så bra bas och det är lätt att sätta en prägel eller still med olika tillbehör. Under ser ni vackra Sara som har en fin guldklänning och ett jätte häftigt västhalsband på sig. Titta mer i webbmagasinet vet ja så ni kan se vart allt kommer i från och få flera julklappstips. Som vanligt kan du också alltid klicka på bilderna så att du ser allting lite större, ler. Nä, nu ska jag göra i ordning lite adventsfika. 
Ha nu en fin advent! Kram// Petra E
Ps. fotografen är den duktiga Helena Christerdotter Ds

1 comment:

  1. Kikar runt här på din fina blogg! Underbara bilder! Ha en fin andra advent! Kram Nina

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra

Google+ Followers

Google+ Badge