Thursday, January 22, 2009

Tack!

Hejsan Hoppsan!
Allt väl med er där hemma i stugorna! Här är det full rulle massor av spännande saker på g, dessvärre kommer detta kanske att påverka längden av inläggen här (hoppas inte, det är ju så skoj att blogga hiihihi). Vill tacka söta Helen (klicka på hennes namn så kommer ni till hennes ljuvliga blogg) för denna award som jag fått! Jag ger den vidare till er alla goa människor som bloggar där ute (kan inte välja...).
Övertalningsprojekt ett..... Visst skulle golvet vara så fint om det vore vitt!!!! Det tycker dessvärre inte min kära make... Men skam den som ger sig (usch, för att vara gift med mig,ler).

Vill också tacka för att ni besöker mig här, trots att jag inte hinner med att svara er, och lämnar så många snälla kommentarer om boken och bloggen jag blir så glad!
Nej, nu ska jag försöka komma i säng, jag fattar inte varför klockan alltid blir såååå mkt... puh!
Kram På Er!

13 comments:

  1. Grattis till din utmärkelse. Ja ibland får man verkligen ta till kvinnlig list för att få männen att göra som mamn vill, *s*. De brukar ju ofta tycka att det blir snyggt som man hittar på i alla fall.

    Kram Ullis

    ReplyDelete
  2. Hi hi, visst vore det vackert med vitt golv, men här krävs det nog en överdos av kvinnans list kan jag tro.
    Det är nog inte ett av projekten som "mannen i huset" spontankastar sig i - det behöver nog tänkas igenom några gånger....
    Men, mitt stöd har du - fullt ut!
    Kram på dig vännen!
    Mia

    ReplyDelete
  3. Tack, Gulledej för dina goa ord! Blir så glad!

    Golvet skulle verkligen bli snyggt i vitt!
    en hur i hela friden ska detta förklaras för maken...? Kvinnlig..charm...list...kok konst..*flört*...eller kanske gemensamma krafttag från hela släkten????
    Näe, jag vet faktiskt inte...*ler*
    men jag håller tummarna för att du lyckas!! Det lär vi väl få se o höra mer om!!

    Ha en bamsegó helg nu!!
    Var rädd om dig!
    Själv drar jag till Sthlm på Vårbergs loppisen!!! Yippie!!

    Kram!! Iréne

    ReplyDelete
  4. Den kan du nog få jobba på skulle jag tro... Men du har mitt stöd.

    Fast jag tysker att dina fina, ljusa golv är jättevackert fast det behöver du ju inte säga till din man... ;-)
    Blir säkert ännu vackrare i vitt.

    Kram Britt

    ReplyDelete
  5. Ha en riktigt trevlig helg!
    Jag tror det ordnar sig med golven.
    Haregott!

    ReplyDelete
  6. Hej Vännen!

    Tack en en gång för att du röstade på min blogg !
    Hoppas att din helg bli bra och att ni njuter av lite ledighet!

    Kram Tina

    ReplyDelete
  7. Jaaa Golvet skulle va jättesnyggt om det var Vitt ja håller med dig..trevlig helg kram snowwhite-sussie

    ReplyDelete
  8. Grattis till din award, den är du verkligen värd!

    Ån vad snyggt med vitt golv *fniss*, lite senare kanske ;)

    Ska blir så spännande att få se er bok sedan.
    Kram!

    ReplyDelete
  9. Flotte bilder fra huset ditt! Vårt gulv hadde og vært hvitt om det hadde vært meg som bestemte alt... hehe, men jeg trøster meg med at i neste hus... Da blir det andre saker! ;-) Ha en fin helg, min venn!! Kram

    ReplyDelete
  10. Var bara inom en snabb sväng men hann njuta av dina vackra bilder..., visst vore det ljuvligt med ett vitt golv, vi får komma på något bra som vi kan övertala våra gubbar med..., min är lika envis, ger inte med sig!!!!
    Skam den som ger sig.., VI KOMMER ATT VINNA!!!
    Ha en underbar helg
    Kram Marianne

    ReplyDelete
  11. Grattis!
    Jag tycker som du att vitt golv vore jättefint. Vi har samma diskussion här!!! Visst är det konstigt att vi kvinnor vill ha vitt golv och våra karlar vill ha det som det är? Knepigt.Men skam den som ger sig!
    Kraam Maud

    ReplyDelete
  12. Hej ! jag kan förstå att golvet skulle vara snygg i vitt,har samma problem hemma. Min man vill inte...
    jag har visat i tidningar olika bilder-hemma hos anndra -men han vill inte..hoppas allt bra med dig?

    ha en bra dag Dadda

    ReplyDelete
  13. Hejsan
    En liten idé. Kan inte den som torkar golven få bestämma färgen.
    Mamsen

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra