Friday, March 27, 2009

Snöstorm

Hejsan!
Vad blir det? Vilket otroligt märkligt väder, rena rama snöstormen utanför fönstret...puh.
Det är väl bara att fortsätta vänta på våren... men den som väntar på något gott!!

Har ju glömt att visa er vilket underbart kors som jag fick av goa Malin för ett tag sedan, det har hon gjort själv. Hon är super duktig! Titta gärna in hos henne så får ni se vilka ljuva alster hon gör: http://rosengardensinredning.blogspot.com/

Ha nu en riktigt trevlig helg! Kram Petra E

18 comments:

  1. Det var kontraster igår sol och idag, fy fabian, jag som skulle plantera penseer! Kul med pälsen, jag har en gammal i källaren, kanske kunde bli en pläd.
    Fina foton som vanligt.
    Ha det så gott i snöyran
    Kram till dig
    AnnaMaria

    ReplyDelete
  2. vi har nästan inge snö men blåser massor. Kroppen vill ha vår nu och inge mer snö, läckert med pälsen.

    ReplyDelete
  3. Ja, hej Du! Vilket väder man undrar var det ska sluta... Du har ju en päls att värma dig med,"ler" häftigt arr. Snygga bilder som vanligt Ha en riktigt go helg och ta det lugnt goa kramar Ina

    ReplyDelete
  4. Snygga bilder!!

    Usch ja, nu vill man ha vår! Här är också vitt men plusgrader så det blir väl snabbt blask av detta...

    Ha en riktigt bra helg! Kramar!

    ReplyDelete
  5. snö igen fy här har vi iallafall sol och jag hoppas ni har kvar snöstormen hos er vill inte ha nå mer snö här vi har så det räcker ändå, men vårkänsla har jag och idag ska jag bli vårfin i håret hih ha det bra kram jessica

    ReplyDelete
  6. Såg ju riktigt mysigt ut att kura in sig i den gosiga pälsen trots uteblivet vårväder.
    Här snöar det också idag. Så det blir till att sitta inne och elda i spisen...

    Trevlig helg

    Kram Viveka

    ReplyDelete
  7. Det förstår jag =)

    ReplyDelete
  8. Visst är det underligt med vädret så här års. Vi har massor med snö, massor med sol men svinkallt...!
    20 minus igår morse..
    En önskan om en vårig helg.
    kram Carolina

    ReplyDelete
  9. Uff ja, her er det likedan. Elendig! Men.. det kommer tider etter dette;)
    Klem Maria fra Idekroken

    ReplyDelete
  10. Hejsan..ja vilket sk***t väder...bläää.. ja nu räcker det faktiskt..men det blir nog vår snart..:)...du..vilket sovrum du har..rena drömmen..den sängen skulle jag inte gå upp ur på flera dar...hihi...önskar dej en trevlig helg...kram..PIA

    ReplyDelete
  11. Hej ja fy farao för snö vad fint du har gjort!
    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram från Annica på Home No.1

    ReplyDelete
  12. Här har det snöat hela dagen, vi har nog fått 20 cm. Jag vill inte ha mer snö nu, krokusarna blommade vid huskuten men nu är de täckta.

    väntar nu ivrigt på er bok, när kommer den ut?

    ha en fortsatt mysig helg, kram Marie

    ReplyDelete
  13. Her har det snødd og det snør enda :( Nå er jeg passe lei av vinteren...

    Vakre bilder du viser :)

    Ha en fin helg
    Klem, Kari

    ReplyDelete
  14. Har haft sol hela dagen..men nu på kvällen är det snöstorm..fy
    Otroligt fina bilder du visar..Kram och ha en skön kväll/Irene

    ReplyDelete
  15. verkligen jättefint kors!

    ja det ä konstigt att det kan svänga så fort! förra helgen hade vi verkligen vår här, nu känns de som mitten av december! bläää.. men men våren kommer väl snart :)

    ha en skön helg!
    kram!

    ReplyDelete
  16. Hei snille ! Aj, snøstorm, fysj.
    Hr er heldigvis ikke storm men litt snø i luften er det. Nei, nå får det være nok vinter hva!
    Hvilket utrolig herlig kors du har fått, det var så skjønt.
    Ha en fin helg da, du får kose deg inne,der er det vel ikke snøstorm, hi hi.
    Klem

    ReplyDelete
  17. Det är inte april ännu Petra! Jag tror ju jämt att våren snart ska komma när jag varit på mässorna i januari!!
    MEN snart!

    Ha en skön helg! Kram E-K/noll54

    ReplyDelete
  18. herlig blogg & nydelige bilder:)

    klemmer fra malin

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra