Thursday, May 14, 2009

Norska webbutik

Hejsan!
Tack för alla era krya på er hälsningar som ni skickat till min lille otursdrabbade Ossian. Han är lite påm bättringsvägar. Visst önskar man som förälder att man kunde byta med dem, så att de slapp att vara sjuka...
Dessa skäl gör också att jag inte hinner med så jätte mkt här hemma. Det får bli ett röj så fort lilleman är bättre och annat bråskande lagt sig. Idag tänkte jag tipsa om en norsk webbutikm nämligen om Mias Interior, och det är från hennes butik som dagens bilder kommer.

Hos Mia hittar du massor av fint från olika märken så som Bloomingville by Trendkompagniet, Lisbeth Dahl och Chic Antique. Men du finner också en del hantverk, jätte skoj ide tycker jag. Då det blir lite mer unika saker.
Klicka här för att titta mer hos MIA: http://www.miasinterior.no/index.html
Kram Petra E

8 comments:

  1. jätte fina bilder måste gå och kolla in hennes affär här hemma är det också sukstuga men tror att febern äntligen börjar gå nera ha en underbar helg kram jessic

    ReplyDelete
  2. Jätte vackra bilder måste kolla in hennes butik.Tack för tipset.Ha en mysig dag kramiz ~~~~RITA~~~~~~.

    ReplyDelete
  3. Hello Petra,
    the board and the pillows are so great!!!!!
    Have a nice day, see you soon,
    Elke.

    ReplyDelete
  4. Bloggen din er nydelig!! ha en deilig dag.. og takk for tips.. alltid moro å kikke i en ny nettbutikk.. Tomineshjem

    ReplyDelete
  5. Dit in måste jag ta mig en titt.Verkar ha jättefina grejer.
    Krmar
    Ulrika

    ReplyDelete
  6. Så utrolig fint at du reklamerer for Mia...hun har en fantastisk flott web butik...
    Klem O=)

    ReplyDelete
  7. Tack för tipset! Jag har inte tittat in där förr, ser ut som vackra saker!
    Klokt att strunta i röjning när lillemannen är sjuk, bättre att gosa o läsa sagor o spela spel!
    Städningen finns ju alltid kvar. Tyvärr!!
    Kram Cilla

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra