Wednesday, August 05, 2009

Boksignering och fortsatt bloggpaus


Hejsan Godingar!

Hoppas att ni har det gott och att ni njuter nu när solen äntligen bestämt sig för att titta fram lite. Jag tänker fortsätta min lilla bloggpaus för att samla lite nya krafter men vill bara kika in och välkomna alla som vill och kan till butiken "Home Of Sisters" (fd Rum 21) i Kristinehamn, på onsdagen den 12/8 mellan 16.00 och 18.00 så kommer jag och Ingela sitta i butiken och signera våran bok. Signera böcker??!!! Skojar du...Nej, för jag har visst gjort en bok!!! Jippi!!! men ojjojojj vad det känns märkligt. För hade någon sagt till mig för drygt ett år sedan att jag skulle skriva en bok och sedan sitta och signera den så hade jag nog skrattat ars*et av mig.... ursäkta uttrycket - Men så tjejer: Allt är möjligt bara man vågar och kämpar!
Här hitar du Home of Sisters:
tnf: 0550-10966
Kungsgatan 21
681 30 KRISTINEHAMN
Välkomna och ha det fint nu så länge så får vi väl se om vi syns på signeringen eller när jag strax är tillbax här. KRAM Petra

14 comments:

  1. Hej vännen och tack för inbjudan jag fått !
    Jag hoppas verkligen att jag kan komma ska bara försöka övertyga ngn om vikten att skjutsa mig ;-)
    Hoppas du har en fin sommar och WOW va kul att det snart e´dax för er efterlängtade bok , signering och allt . Det känns så roligt att fått följa med på er resa så här på sidan om .
    All lycka til dej !
    kram/Lotta

    ReplyDelete
  2. Synd det ligger så långt iväg annars hade jag stått i kön efter en bok med signering :-)

    Ha det så gott och lycka till..

    Kram
    Mia

    ReplyDelete
  3. Vad kul att få sitta och signera sin alldeles egna bok, passa på att njut när ni sitter där och tänk på allt jobb som ligger bakom, och sträck på er ni är ju super duktiga.

    Ha det så bra på din bloggpaus, hoppas att du snart är tillbaka, kram Rebecca.

    ReplyDelete
  4. Åhh vad kul. Äntligen är boken klar. Synd att det är så långt att åka till er butik men hittar den säkert här någonstans sen. Har den kommit ut i butiker än?

    ReplyDelete
  5. ÅÅ som jeg gleder meg til å få boken... så moro for dere..gartulerer så amsse--nå er det klart... sikkert et stort øyeblikk...

    Lykke til med signeringen..

    Klem Kerstin

    ReplyDelete
  6. Tyvärr, så kan jag inte komma till er stora dag. men jag skall koll er monter på bokmässan.Lycka till den 12/8.
    Det kommer att ringla köer för att få er signerade bok.
    Kram

    ReplyDelete
  7. Heeeeej!
    DU! Vad kommer boken att kosta?

    Mvh Susanne

    ReplyDelete
  8. Vad roligt för er, den är säkert jättefin.
    Lycka till!
    Kram Susanne

    ReplyDelete
  9. Heja brudar...ni har verkligen gjort ett kanonjobb.

    Lycka till med signeringen
    Kram Pernilla

    ReplyDelete
  10. Lycka till med er boksignering. Själv väntar jag med spänning på att få hem boken till men butik.
    Ha en trevlig helg!
    Kram/Maria

    ReplyDelete
  11. Lycka till med boksigneringen! Det måste vara en härlig känsla att få göra det!
    Ha det bra
    Kram/Åsa

    ReplyDelete
  12. Halloj Petra!

    Som du vet så kan jag ju inte komma och det är riktigt surt för mig ska du veta. Kanske kan man få en signatur ändå?

    Kram på dig / Carina

    ReplyDelete
  13. Underbara Du!
    Jag kan ju såklart inte komma! Moppen har gått sönder!! ;-)

    Men ett allra största Grattis till dig o Ingela att allt äntligen blivit klart o att ni får signera er egen bok!!!

    Stor Varm Sommarkram! (26 gr just nu!!)
    Iréne

    ReplyDelete
  14. Hade så gärna velat komma men det är tyvärr för långt, men jag ska köpa boken ändå.
    Ha det gott
    Kram Sofia

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra