Tuesday, August 18, 2009

Bortskämda!

Hello! Hur står det till där ute i stugorna? Själv känner jag mig fortfarande som om jag svävade runt på små rosa moln av lycka över vårt party och över den respons vi fått. Idag ska jag ner till vår underbara sättare av boken, Lars Thun. Han ska hjälpa oss att göra lite material som Ann Collander ska ta med sig till Formexmässan, hon ska nämligen sälja vår bok där.
Skulle ni behöva hjälp med sättning av någon bok, webbsida, broschyr eller liknande så kan jag varmt rekommenderar honom lars@thundesign
Vill också tacka er för alla fina presenter och blommor som vi fick på release partyt. Vi fick så mycket fina blommor att det känns helt märkligt att gå upp här hemma på morgon och så står det fina stora buketter överallt på borden!! Och massor av vin, gott och blandat och små dekorativa presenter till hemmet. Vilken overklig känsla milt uttryckt. Några av våra gäster hade också köpt vittmålarfärg och sandpapper, loppisstolar och gamla broderade örngott... hih undra varför? Ler.
Bortskämda eller vad??
Lilla blanka, Vita Ranunkler och Mig & Alice hade med sig massor av vackert och gott! Klicka gärna på deras namn så kan du kicka in hos dem!
Nu är det time för mig att kila, tänkte också att jag ska hinna ta lite nya bilder här hemma så att ni får se lite mer inredning (ja, jag påstår ju faktiskt att detta är en inredningsblogg...hihih)
KRAM Petra

25 comments:

  1. Gomorrn Petra!
    Men oj så trevligt;) Massor av fint & gott! Men vet du..ni är värda allt det + lite till:)
    Måste bara berätta om hur oerhört positivt boken bemöts av kunderna, väldigt många av dom är ju inte bloggare, om ens någongång besöker någon blogg.. Måste nog beställa "en omgång till"!

    Ha det gott!
    Kramar Camilla

    ReplyDelete
  2. Halloj Petra vad roligt att ni fick så mycket vackert!!!
    Kram Annica.

    ReplyDelete
  3. Åh vad mycket fint ni fårr men såklart är ni förtjänta av det för boken är underbar!
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    ReplyDelete
  4. Oj så mycke gott o fint ni har fått.
    Kul att det blev lyckat och att ni är nöjda.
    kram
    ninni
    PS! Underbar bok!!!

    ReplyDelete
  5. Oj så mycket fint ni har fått! Och så roligt också!
    Tycker att boken är sååå fin, sitter med den en stund varje dag nu...underbart!
    Kram
    Marie

    ReplyDelete
  6. Bortskjemt? Nei vil sei 'Vel fortjent'! :-D

    ReplyDelete
  7. Ni är värda varenda blomma och present.. Njut av dem..

    Kram
    Mia

    ReplyDelete
  8. Hallå där!

    Är hemma från en vecka på Mallorca.
    Läser om er bok överallt och till min lycka såg jag ju nu att den säljs på Nice Presenter...
    Måste nog ta en sväng dit på vägen hem från jobbet.
    det där partyt låter ju helt underbart.
    Stooort Grattis!
    Ha en mysig dag!
    Kram Katarina

    ReplyDelete
  9. härligt och mycket fint och gott***
    det är ni väl unnat***
    kram
    annelie

    ReplyDelete
  10. Vad roligt med fina presenter och denna enorma uppskattning!
    Men ni är sååå värda alltihopa och mer därtill!
    Kramar Agnetha

    ReplyDelete
  11. Åhh gudarns va gott och trevligt det såg ut. Men ni förtjänar det verkligen så hårt som ni jobbat på boken. Har för mig att jag läste det innan men skulle ni komma till bok mässan i gbg och sälja boken??

    kramizzar

    ReplyDelete
  12. WOW vad underbart härligt.Massor av fint&gott.Men vet du..ni är värda allt det + lite till ;). Ha det gott kramizar ~~~~RITA~~~~.

    ReplyDelete
  13. Ojoj vad roligt! Boken är superfin, jag har bara bläddrat i ett utställningsex ännu men jag hoppas att nån snäll en ger mig den i present. 475kr skulle dom ha på Himlen Runt Hörnet och det blev tväryrt för mig.

    All lycka till Dig!
    Kramkram//Sara

    ReplyDelete
  14. Hej och Grattis till en lyckad bok. Jag har precis köpt det näst sista ex. som fanns på PK Design. Vilken tur jag har! Har ännu inte öppnat den för jag har lite jobb kvar att göra men sen....är förväntansfull efter alla kommentarer.
    Annika

    ReplyDelete
  15. Härligt med så många gåvor, det är ni värda flera ggr om! Ett sånt kalas som det var, du har säkert minnen för livet. Och jodå HemTGårn är precis så charmigt som alla skriver.
    Kramis AnnaMaria

    ReplyDelete
  16. Halloj!

    Med det arbete och det fina resultatet ni fått fram är Ni värda all uppmärksamhet!! :)

    Boken kommer många att kunna njuta av länge.

    Må så gott!

    //Sanne

    ReplyDelete
  17. Förstår att ni får mycket uppskattning för den boken! Just nu ligger den på köksbordet och jag pausar emellanåt med en kopp kaffe och boken! Superhärlig! Jag beundrar alla bilder och blir lite avis;-)
    Kram/Åsa

    ReplyDelete
  18. Hej Petra!
    Hämtade min bok idag, den är UNDERBAR!!!
    Ni är jätteduktiga,
    Kram, Ann-Sofi.

    ReplyDelete
  19. Ett stort grattis! Vilken succé boken verkar bli! Erat release party verkar hur trevligt som helst. Tänk vad bloggandet kan leda till;-D

    Ser fram emot fler bilder!

    Kram Lena

    ReplyDelete
  20. Åh Petra! Vad jag gläds med dig!
    Verkligen!!! Så vansinnigt roligt för dig. Himmel vilken dröm! Vilket jobb ni har gjort. Vilket fantastiskt pris för dig. Och för alla som var med och gjort den här boken.
    Jag har läst dina sita bloggar om och om igen. Och jag kan bara le!
    Blir liksom lite rörd. Känner din lycka...
    Fantastiska gåvor, priser, presenter, blommor. Och vilken fest sedan!

    Oj, oj, vad jag gläds med dig du söta! :)

    Längat så jag blir TOKIG efter mitt exemplar! Hade förbeställt den sedan flera månader tillbaka.
    Den skickades till mig med en gång den kom ut. Men DHL har visst strulat bort den..Panik!!!
    Hoppas, hoppas det går att finna den och att den snart hittar till min brevlåda.
    Jag längtar ju såååå...

    Massa grattis kramar till dig/ Åsa.

    ReplyDelete
  21. Hej Petra!
    Njut av allt,det är ni värda!!Mycket arbete bakom en stor framgång...!!
    Kram på dig!
    Anne-Lie artur&gerda

    ReplyDelete
  22. Hei vennen! :-) Så mye fint dere har fått, og såå fortjent!! Jeg fikk bøkene idag, og den er helt fantastisk!! Kan bla og bla, kommer aldri til å bli lei!! Dere har gjort en fantastisk jobb!! Håper du nyter synet av alle blomster og gaver og koser deg ikveld! Klem-Mia

    ReplyDelete
  23. hej! ett stort grattis till er,vilken underbar bok ni skapat!!
    jag satt och kollade i boken precis innan jag satte mig vid datorn,och då ser jag att du kikat in hos mig tack för besöket! =)
    nu blir det härlig läsning ett tag framöver!!

    ha det så bra,kram!!

    ReplyDelete
  24. Så mycket fint ni fått, och vad kul att allt blev lyckat.
    Kram Sofia

    ReplyDelete
  25. Vad roligt att ni har blivit så upppskattade.
    Njut, Petra!
    Kram Susanne

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra