Thursday, September 09, 2010

Retsticka, jag? Näää


Hej Hopp!
Vill bara påminna igen (japp jag tjatar) missa inte att ta de sista platserna på bussresan till Falun och häng med på inredningsfrossa, se min label.
Jag har ju utlovat överraskningar, 
en av dem är att på bussen kommer en buss auktion att hållas. 
Den kommer att innehålla såväl gammal inredning som något alldeles nytt.
Minns ni min goa granne Jessica som gav mig den vackra sängkappan?


Hon i vart fall har fått ett litet uppdrag av mig och hm, ja lite glimtar finns här.
Så glöm inte om du ska med på resan och är intresserad av auktionen att det kan vara smart att ta med kontanter, 
KRAM Petra

17 comments:

  1. Hej!
    Vilken kul grej med resan, det är nästan så att jag är sugen att sammanstråla med er i Falun, jag bor bara tre mil därifrån. Kul att få träffa lite bloggvänner på ett sånt trevligt sätt. Har ni några hålltider när ni kommer till Falun?
    Kram/Helen

    ReplyDelete
  2. Det låter ju spännande, bra idé! Och bussauktion låter ju toppen!
    Ha en trevlig resa nu. =)
    Kram Dessie

    ReplyDelete
  3. Ja ja ja...kan fremdeles desverre ikke være med:):)Er missunnelig på dere som kan dra på en slik fantastisk koselig tur:)
    Ha en riktig mysig dag..
    eddaKlemmer

    ReplyDelete
  4. Hej söt!:)
    Vilken ny fin och lite höstig header du gjort!:)

    Ha en fin dag!

    Kraam Izabell

    ReplyDelete
  5. Åh vad spännande det är inte ens en månad kvar;o)
    Ha en finfin dag!
    Kramis/LenaS

    ReplyDelete
  6. Å vilken kul grej med resan...och auktion på bussen! Önskar att man hade haft möjlighet att åka med!

    Kramar, Carina

    ReplyDelete
  7. Hej...jag skulle så gärna vilja ha följt med på resan..men kalendern är fullbokad...ska passa mitt barnbarn så mamma och pappa kan flytta de har sålt sitt hus och i väntan på att nya huset ska byggas ska allt in i en liiiiten trea...:)..och en treåring i flytten är inte så käckt.. inte heller en treåring på enbussresa..så nää jag får inte följa med..hopppas du hittar på mer sånt där..och att man kanske kan följa med då.. även om det är en bit till bussen.... nu ska jag iväg och fira mittbarnbarn fyller nämligen tre år idag.. och jag är fullastad med paket.. tjing..pia

    ReplyDelete
  8. Åhhh,jag vill också med.;) Men...kan tyvärr inte den helgen.Lova att det blir fler gånger.;) Kram ulrika

    ReplyDelete
  9. Hallojs!
    Maila mig för mer info om mjölsäckarna ;o) lena.segel@telia.com
    Kramis/LenaS

    ReplyDelete
  10. Näh.... men... jag GRÅTER stort nu..... :( man får inte retas så med små barn ;)

    Så kul ni har där!!! Flytta ska jag nog, va? :)

    kram

    ReplyDelete
  11. Det låter riktigt spännande med auktion på en bussresa, det har jag nog aldrig hört talas om tidigare;-)

    Ha det gott!
    Kram,
    Regina

    ReplyDelete
  12. Hej hopp Petra! Ohhh vilken härlig grej med busstur och aktion. Samt att få träffa likasinnade bloggvänner, Så synd att man bor så långt ifrån....Kraaaam Paula (PS: Fin ny header!! )

    ReplyDelete
  13. Hej!!
    Gissa om jag gillar din nya header!!!!! Wow;o)

    Låter mysigt med resa och auktion!
    Kram Malin

    ReplyDelete
  14. Vilken rolig bussresa det verkar att bli.
    Kram Mamma C

    ReplyDelete
  15. Hej Petra!

    Tack goa för din fina kommentar på Arbetarbladet. Ser att det är bussresa på gång, så spännande, det är ju i närheten av mina trakter = ). Kanske man skulle hänga på er i Falun = )!

    Kram L-L

    ReplyDelete
  16. Hej! Tack för en jättetrevlig blogg! Jag skulle hemskt gärna vilja hänga med på bussresan den 2:a oktober. Jag bor dock inte i någon av de orter du har angett..utan lite mer norrut. Jag bor i Fagersta. Om ni kommer passer någonstans här i närheten så kanske jag skulle kunna hoppa på? Förstår om du tycker det är krångligt, men jag tänkte att man kan ju alltid fråga. Har alltid velat besöka Norrgården och Gruvgatan men det har aldrig blivit av och så såg jag denna underbara blogg! Kram Anna (anna_thorbjornsson@hotmail.com)

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra