Friday, March 18, 2011

Bussauktion

 Hej!
Hoppas ni har det fint! Själv har jag fullt upp men också sååå skoj! 
Jag kikar bara in lite snabbt för att jag vill berätta om en liten skojig grej som är in planerad till inredningsresan,en bussauktion. Denna auktion är ingen vanlig sådan utan helt unik.
Auktionen kommer att bestå av enkom underbar UniCum alster,
allt i från olika MIN cardigans till olika inredningsprylar från UniCum.
Nej nu är det dags för mig att göra mig i ordning och åka ut och fortsätta måla i butiken. 
KRAM Petra

5 comments:

  1. Åh så vacker. Men man får väl drömma om en iallafall.. Ha de så gott.

    Kram Lisa

    ReplyDelete
  2. Spännande!!!! Det ska bli så roligt!
    Kram Agnetha

    ReplyDelete
  3. Det kommer säkert att bli en bra auktion.:-) Kram Stina

    ReplyDelete
  4. Åh så fin visst kan man drömma.
    Ha en underbar dag.
    Kram Theres

    ReplyDelete
  5. Tunikan är väldigt fin!
    Ser fram emot denna resa, nu är det inte långt kvar:-)
    Ha en fin helg, men du kanske inte hinner med så mycket uteliv och sol nu...
    Kram Susanne

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra