Sunday, June 19, 2011

Underbara Söndag

(en köksbild här hemifrån)
Hej Alla Härliga Blogg besökare!
Hoppas att ni haft en underbar helg! Det har verkligen jag!! I dag var jag och min lilla familj på kolmorden, det spö regnade hela tiden men det betydde bara; Inga köer och ingen trängsel. 
(och ja att vi var dygn sura... men vi torkade ju på vägen hem).
Vi fick så många härliga upplevelser och stod bokstavligen bara 10 cm i från både en tiger och en snöleopard. Snöleoparden till och med ställde sig på bakbenen framför oss och det allt lite ruskigt, för det märktes verkligen att han ville visa oss att han var en farlig typ, ler. 
Sedan var vi ju också på den nya safarin, den som förut var med bil, den är nu med linbana, BRA FÖR DJUREN och en mer spännande upplevelse för oss. 
Hoppas att ni får en ny trevlig start på veckan i morgon och kom gärna ut till oss i Lev Vackert Butiken, nu har vi även god lunch sallad i vårt integrerade cafe Två Tanter. 
Och du, du glömmer väl inte bort att du kan vara med på vårt Loppis den 2/7
Läs mer på denna länk här nedan om just detta:
http://levvackert.blogspot.com/2011/06/poppis-loppis-utanfor-lev-vackert-huset.html
KRAM Petra

6 comments:

  1. Vilken härlig bild och vilken underbar blogg du har. Kram/M

    ReplyDelete
  2. Kolmården skulle jag vilja till tillsammans med min kamera.. Har aldrig varit där..
    En bra dag trots regn verkar ni ha haft..

    Kram Mia

    ReplyDelete
  3. Mysigt!!!!
    Ha en fin kväll.
    Kram Agnetha

    ReplyDelete
  4. mysigt med en liten tripp till djurparken. själv har jag bara slappat heeeela dagen, en riktig latsöndag vill jag lova.

    må så gott o ta hand om dig!!!!!!!!!!

    KRAM

    ReplyDelete
  5. Vad mysig att få en dag med familjen och bara mysa. Kolmården är ett fint utflyktsmål, mycket skojigt att titta på.

    Önskar dig en fin midsommarvecka!
    Kram,
    Regina

    ReplyDelete
  6. I'm always very exciting expecting your ideas, fhotos, post......
    wonderfull blog

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra