Wednesday, November 09, 2011

Snö i mitt hus

 Hej Ni Söta Rara! 
Åh jösses så jag längtar tills det att våra julmarknader ska dra i gång på lördagen den första adventshelgen. Det ska bli så skoj med alla olika hantverkare och med en riktig julstämning i Lev Vackert Huset, vet ni vad det finns ett ytters få platser kvar så om någon av er funderar på att om ni vill vara med maila direkt bild på ert hantverk till vitromantik@gmail.com eller kom förbi i butiken.
Utomhus platser finns det dock gott om och vi har fortfarande ingen som kan ta ponny ridning eller tipspromenad i området så det önskar vi och håller tummarna för fortfarande.
Ville bara visa er mitt snöfat. hade ju endel snö inne förra året också men i år blev det lite tidigare, ler.
Den magiska snön kan ni så klart köpa hos oss i butiken (det är inget vi skickar, tyvärr).
KRAM på ER SNYGGINGAR!

5 comments:

  1. Så kul med alla marknader!! Trevligt att bara gå.. .sen brukar det kosta när man hittar ALLA nödvändiga grejer!!! ;)

    Ha det fint! Olg@

    ReplyDelete
  2. Ser riktigt verkligt ut med snön =) Men jag längtar inte till den kommer ute..

    Kram Mia

    ReplyDelete
  3. Har aldrig sett sådan "snö". Häftigt! Sådan skulle jag kunna tänka mig så här års. Den riktiga får gärna hålla sig borta till jul.
    Ha en fortsatt bra helg!
    Kram Ullis

    ReplyDelete
  4. Hej!
    Jag försöker kommentera hos er inför tävlingen men det går inte hur jag än försöker. Det står att jag inte har behörighet.... =(
    Försöker därför här i stället och skickar min text jag skulle skrivit. Vet inte om det räknas men jag hoppas det!

    "Jag vill jättegärna vara med och försöka vinna era underbara böcker!
    Har uppfyllt kraven för att vara med i tävlingen!
    Nu sätter jag mig ner och håller tummarna, nej förresten det kan jag ju inte! Måste ju fortsätta tillverka saker till julmarknaden! Det ska bli såååå kul att komma till er!
    Kram Ann-louise"

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra