Sunday, November 27, 2011

Tacksamhet!

 Hej Ni Fina Där bakom Skärmen!
Nu har vi i Lev Vackert huset haft vår första julmarknads helg och det var så där fantastiskt skoj som jag hade längtat och hoppas på att det skulle bli!
Tack verkligen till alla er som kom och besökte oss, till er otroligt duktiga hantverkare och till Ingelas dotter och vår egna lilla bagerska BiaMaria för att ni var med och hjälpte oss i butiken!!!
Ni är alla guld värt! 
Längtar redan till nästa helg, då vi har nya utställare och vi hoppas att stämningen och humöret i huset är som det var denna helg= LJUVLIG! 
 Vi också passa på att påminna er om att vi redan i från i morgon har butiken öppen ALLA dagar året ut 10-18
Här hemma hinns det inte riktigt med så ni får stå ute med lite gamla bilder som jag hittade i en sparad map på datorn.  Nu blir det en tidig kväll för mig så god natt gott folk och hoppas vi synes snart!
KRAM Petra

3 comments:

  1. So fine that it was successful! And what a wonderful impression of the kitchen! So nice!

    Sleep well,
    Helena

    ReplyDelete
  2. oh die küche ist ein traum für jede frau.
    wünsche dir eine schöne adventswoche.
    sei lieb gegrüsst daniela

    ReplyDelete
  3. Hej gulliga Petra!

    Vad kul att det gick bra på den första julmarknaden ni hade.
    Jag är så glad för er skull. Jag hade gärna varit med om det inte hade varit så långt att åka.

    Men jag önskar er all lycka


    Kram Inka

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra