Monday, August 27, 2012

30 års fest

 Hej Ni Fina!
I helgen hade jag min 30 års fest, trotts att jag egentligen fyller i morgon.
Men det passade bäst så.
Jag älskar att ha partyn, stora som små. 
Denna gång blev det ett stort ett med över 100 gäster.
 Och från kl 13.oo samma dag som festen var fanns 3 härliga make up artister och en nagelteknolog hemma hos mig för att styla alla inbjudna brudar som ville komma! SÅ skoj!!
 Ja, och som du kanske ser så hade jag en tema fest. Jag älskar tema fester och denna gången 
fick det bli Rocka Billy/femtiotal
 Det var såååå himmla skoj för alla inbjudna hade verkligen engagerat sig och det kändes faktiskt som vi plötsligt befann oss på 50-talet.
 Därför tänkte jag dela med mig lite av kvällens bilder så att ni också kan få inspiration!

 Två av mina vänner som också är jätte duktiga make up artister och frisörer! 
 Patricia och Min syster




 Här nedan är T-birds på ingång...








Jag och min kära syster!!






Jag och Fia!!









 Det var ett party jag sent ska glömma och jag kunde inte ha blivit mer glad och nöjd med ALLT! 

 Här ser ni Tina Kojo fixa mig och så min vackra mamma i bakgrunden





 Här nedan ser ni mig och min syster igen! 















Här bakom ser ni en bakgrunds jag köpte som alla fick fotas framför när de kom in









































Nu måste jag bara vila upp mig en sväng, ler.
KRAM

3 comments:

  1. Hi hi çok eğlenceli görünüyor

    ReplyDelete
  2. Bara så härlig 30 års fest.Ja denna festen kommer du ju alltid ha kvar i ditt hjärta .Bara så fina och härliga bilder.Underbart när en fest blir lyckad.Ha en fin tisdag söta Petra.Kramar Rita ♥

    ReplyDelete
  3. Helt underbar fest! Jag är lyrisk än! Det var som att vara med i Greasefilmen :) Tusen tack för att vi fick komma! <3 Massor av grattiskramar!

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra