Friday, September 14, 2012

Samlare nähä inte jag inte!

 God Morgon!
 Jag har under senare tiden blivit anklagad för att ha mani på klänningar, väskor och dylikt...
Hemskt va! Kan ni tänker att någon skulle påstå det om er...ler.
 Nä, men faktum att jag gillar att samla vackra saker, inte mynt, filmer, cd-skivor eller frimärken som tydlig är helt ok. Hihhi
 Men till och med jag måste erkänna att allt vart lite smått ironiskt när jag skulle packa för en Danmarks resa  i helgen. I väskan var jag "tvungen" med många andra väskor...
Hm, normalt? Nä, men jag säger inte att jag är det heller. Den titeln får stå öppen för andra att ta.
 Lyxproblem värre, japp jag vet. Men s*tans vad gott det är att få ha sådana i bland också.
 Så det var nog allt för idag ser jag på klockan som alltid går för fort, ler.
Kram & Trevlig Helg! / Petra

5 comments:

  1. Här har du en till samlare,tror nästan det bor en i varje person även om man samlar på olika saker. Ha en bra helg/Theres

    ReplyDelete
  2. Hej Duktiga Petra
    ja de e ju JÄTTEKONSIGT att du blir beskylld för sådana saker :)
    Helt underbara bilder...
    å missa nu inte,,,,,,,,

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W


    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    ReplyDelete
  3. Vackra klänningar och saker som man behöver ...som alla behöver...som har bra smak som du. Hi hi
    Kram Lena

    ReplyDelete
  4. That is too cute, heh heh ,,, love it, you do collect... gorgeous blog and lovely creations

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra