Friday, February 15, 2013

Status; många drömmar och många mål: utmanande: gillert!

 Hej Ni Alla Sköna Bönor!
Nu känns det äntligen som om jag är på bättringsvägen efter operation, influensan, magsjukan och halsflusen... (Herre jösses nu har jag varit färdig sjuk för resten av livet!!!)
Det finns ju dock inget ont som inte har något gott med sig!
Så jag har fått massor av tid att drömma. 
Ja, ni som följer mig vet ju om att jag är en stor drömmare.
Jag tror att det är jätte nyttigt och viktigt att ha drömmar (sen vet ju jag precis som ni att bygga luftslott och flytta in i inte är särskilt smart... Men det är inte sådana drömmar som jag menar).
 Jag har många och stora drömmar som jag gärna vill besanna i mitt liv.
Just nu känns det som en av mina drömmar poppar extra på mig.
Håller därför på med lite undersökande verksamhet här hemma, ler.
 Alltid när jag är i en av mina lite mer starkare drömmar så älskar jag att titta på vackra bilder. kladda i anteckningsblock, göra mind maps och göra fina kollage. Så därför bjuder  jag idag på lite av mina drömbilder. Ler. Eller mina och mina, det är ju verkligen en sanning med modifikation, därför att bilderna är inte tagna av mig. Det är bilder som jag under åren sparat i en av alla mina inspirations -mapar.Tyvärr kan jag inte ange källa, men vet du så skiv gärna i kommentarsfältet
Ja, just det på tal om bilder, inspiration och manifestation av drömmar, så missa inte att följa mig på Instagram, namn, ja självklart romantiskahem ler. 
Ha en underbar dag och du, glöm inte att dröm lite också!
KRAM Petra E

2 comments:

  1. Krya på dig hörrdu. Dröm på du, det måste man!
    Kram Jennie

    ReplyDelete
  2. Men Jisses Petra....... du har då lyckats få allt på en gång........ men nu blir du frisk superlänge istället....Lovar :)
    å missa nu inte.....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra