Monday, March 04, 2013

Mera kontraster!

 Hej Hopp!
Här kommer flera hörliga kontraster! Bara för att jag älskar dem, ler.
Jag skrev ju om kontraster i går dagens inlägg och berättade att jag bara älskar dem för att det är så fantastiskt spännande med miljöer som har genomtänkta och smakfulla kontraster!
Så jag fortsätter lite på mina små tanke tips om vad/vilka som kan mötas för att det ska uppstå härliga kontraster. Så här under har vi liten möter stor...
 ...ull möter trä..
 ...marmor möter stål...
 ...Shackrutigt gifter sig gärna...
 ...mässig möter grönskade växtlighet...
 Kristallampor möter kakelplattor...
 ...ljuset möter mörkret... (i ett av mina favvo kök. Tyvärr så har denna precis som de andra bilderna i inlägget inga sparade källor... snyft, hade gärna sett mer av detta kök).
 ...saker som annars kanske är inne flyttar ut!...
Japp, det var dagens lilla inspirations inlägg det! KRAM/ Petra E 

No comments:

Post a Comment

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra