Thursday, March 21, 2013

Nu måste våren vara på g!

 Hejsan Hoppsan!
Hoppas att ni alla har det gott där ute, och att ni precis som jag börjar få rejäla vårkänningar! 
 Nu borde jag verkligen se till att få in våren här hemma också.
Så att ni kan få kika på lite mer inspirerande bilder här hemifrån. 
 För just nu är det allt allt grått och trist här hemma...
 Men jag passade på att fota lite när solen i alla fall bestämde sig att titta fram.
 Nej, nu ska jag minsann ta på mig ordentligt och ta med renfällen ut och sätta mig i en stol och läsa! 
För nu har jag bestämt att det är dags att man kan börja sitta ute...ler.


KRAM/ Petra E

3 comments:

  1. Hej! Så himla fina bilder, tacka för de!
    Har en skön kväll snygging:)
    Kram Sirpa♥

    ReplyDelete
  2. Hej Petra. Men...du säger att ditt rum är grått och trist!! Nej, jag tycker att det är sååå perfekt det kan bli ju ;) Riktigt avundsjuk. Kan titta hur längen som helst!
    /mia

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra