Tuesday, April 30, 2013

Små Shopping!


 Hej Ni Fina!
Hoppas att ni haft det mysigt nu på Valborg och att ni varit och titta på någon brasa! 
Tänkte visa er mina senaste inköp. Jag har köpt en snygg Chill Norway tröja. Tyvärr får jag visa er den lite skrynklig då jag hade lite för bråttom med att plåta den, ler. 
Gillar verkligen när det romantiska och det lite tuffare möter varandra!
Nu var jag precis på g ut och använder den som en jacka så hmmm kanske ska man inte, ser jag nu..., ha så många tröjor under....ler 
 Jag ser ju faktiskt uppstoppad ut, men tja ni känner mig, det bjuder jag på.
 Vackra knappar, med tryckknapp bakom! 
 Det finns många återförsäljare till ChillNorway men jag köpte min hos Nordljus. 
Den finns på deras webbutik också: http://nordljus.net/
 Sen är jag ju väldigt svag för goda dofter så det blir ju trevligt att hänga in denna i mitt dressing room om det luktar lite extra gott! Detta är den mysiga rumssprayen från Yankee Candel med doften "Fluffy Towels" passar så bra i sovrum, badrum och dressing room! Den köpte jag också från Nordljus.
KRAM/ Petra

3 comments:

  1. Såå snygg!
    Gillar verkligen allt, färgen, tyget, detaljerna!
    Ha det fint!
    Kram
    Jenny

    ReplyDelete
  2. Härlig tröja med fina detaljer;)
    Hoppas du hade en fin valborg...det hade jag;)
    Ha en bra morgondag också....
    Tjingeling!!

    ReplyDelete
  3. Bara så läcker jacka.Hoppas du fick en mysig valborg.Ha nu det så himla gött på eran undebara resa.Kramar Rita ♥

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra