Thursday, June 27, 2013

Bröllopsbok!


 Hej Ni Rara!
Här kommer ett litet boktips för er som planerar bröllop, förnyelse av löften eller vet om några som gör det. Det är ju inte så lätt att hålla reda på allt som ska fixas inför en sådan stor dag! Inte heller vet man om alla de fina traditioner som finns och vad de står för. Då är denna bok perfekt! Här får du all information som är nödvändig att veta inför att du gifter dig! En toppen bra bok om du är som mig och känner att du inte kan hålla allt i huvudet. Jag införskaffade mig boken på webbutiken Hemlängtan.
Som också är i startgroparna att öppna en webbutik med inriktning på fest och bröllop, så ja håll koll efter frulycklig.se om du ska gifta dig!
Det fanns verkligen många bra detaljer att få information och påminnelse om. Hm, det blir en lässtund, ler. Ha det gott nu när solen äntligen tittat fram en sväng så här på eftermiddagen.
Kram Petra E

1 comment:

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra