Sunday, June 23, 2013

Slappa dagar!

 Hej Ni Vackra!
Allt väl med er? Slitna efter midsommar? 
Hm, det är jag. Vi höll igång med lekar hela dagen, åt massor av god mat och drack gott. 
Jösses, jag känner mig som en köttbulle efter allt som jag lyckats proppa i mig. Ler. 
 Eftersom vi var bortbjudna så har det inte hänt särkilt mycket här hemma.
Fast det fanns en massa planer för saker som skulle ske igår men hm... av någon anledning så vart det mest mat igår också. Inga lekar dock, bara tv och film, ler.
 Kom dock på att jag ju glömt att visa er mitt senaste lampinköp.
 Trodde väl aldrig att detta var en Petra lampa men jo, det är det.
Något med den charmar mig.
 Synd att det inte syns här vad fräck den ser ut när den lyser. 
Ja, hur som det fick bli ett litet och slött inlägg den här gången. Sådana inlägg behövs också i en blogg, eller hur? 
Nu ska jag fortsätta min slappar dag sedan igår, eftersom jag upptäckt att jag blivit gammal och inte orkar med lika mycket som jag gjorde när jag var ung. 
Det var nog fotbollsmacthen vi hade som tog ut mig mest.
Kram Petra E

9 comments:

  1. Åhhh, vad fint ni har det ..
    Stolen på väggen bara älskar jag, så snyggt =)

    Ha nu en fin söndag..

    Kram Mia

    ReplyDelete
  2. Kjempestilig lampe!!
    Det var noe spesielt med den og jeg tenker den lyser fint!!:)
    Du har det så fint og den stolen du har hengt på veggen er så tøft!!:)
    Ønsker deg en rolig og avslappende søndag:)
    Klem Reidunn

    ReplyDelete
  3. Underbara bilder!!
    Hoppas att du haft en riktigt skön midsommarhelg.

    // Amelie

    www.winckvintage.com

    ReplyDelete
  4. Underbara foton!
    Är det hemifrån er

    ReplyDelete
  5. Jag hann inte skriva klart:)) Jag gillar också att stolen hänger på väggen, det skulle jag aldrig kommit på själv att göra, vågat och snyggt!
    Jag känner mig också helt slut efter en helg med alla onyttigheter.
    Nu är det Stavgång och bra kost som gäller har jag bestämt mig för!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack, jag är lite tokig i bland! Ja, pust vad jag har vräkt i mig, jag borde gå stavgång hela dagarna nu 😉😃 kram på dig du rara!

      Delete
    2. Tack, jag är lite tokig i bland! Ja, pust vad jag har vräkt i mig, jag borde gå stavgång hela dagarna nu 😉😃 kram på dig du rara!

      Delete
  6. Ser ut som en riktigt liten oas det där... gilla rverklign lampan!!!
    Läser om alla fina midsommarfiranden som alla haft... Själv blev jag sjuk så det var lite trist.. Men så är det ibland, när huvudet haft för mycket sätter kroppen stopp..
    Ha de fint!
    Kram Anna

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra