Wednesday, July 10, 2013

Badkar eller inte?



 Hej Ni Fina!
Hoppas att allt är gott med er. Här är bara fin fint. Jag går just nu i lite badrums tankar. 
Tänk om man fick göra om hela badrummet, åh så vansinnigt roligt det vore!
Där är jag tyvärr inte. 
Men däremot är det dags att byta ut badkar. Vi köpte ett massagebadkar för 10 år sedan och det har nu gjort sitt. Kanske för att vi köpte ett ifrån en billighetskedja. 
Hur som så blir det inget massagebadkar denna gång. 
 Nej, redan förra gången så tittade jag på dessa skönheter men fick inte gubben med mig då.
Det har jag nu när han vet att han inte bubblar så där ofta som han trodde att han skulle göra, ler. 
Så nu är kruxet många, men skojiga. Silver, guld, svart, mycket svängt eller lite svängt... 
Det lutar åt det vita med "guld"bennen ifrån Westerbergs, det känns liksom rejält och gediget. 
Sen är passar det bäst till vårt nuvarande kakel. Men hm, ja vi får se. Kan vi få till det snygg runt omkring och hihi så att det inte stör inredningen så kanske gubben får som han vill... 
en massagedusch men hm.. det vore allt synd att inte ha ett kar att krypa ner i på kyla höst och vinterkvällar... Hm, det är mycket med det jordiska eller hur? Ler.
Kram Petra E


2 comments:

  1. Hej Petra!

    För mig är det klart - badkar... Sen ska man ju vara överens om vilket badkar man köper ;)

    Ville fråga om du har blivit inspirerat av Dukan? Kanske tom börjat? :)

    kramar/Olg@

    ReplyDelete
  2. Åhhh ( avundsjuk suck) har inte haft badkar på nästan 25 år och längtar....

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra