Monday, July 15, 2013

Skyltat

Hej Hopp!
Jag kan in te annat än att säga att jag haft en minst sagt magisk helg. 
Jag rekommenderar er verkligen att åka till särö spa. 
Trevlig service, vackert gemak, god mat och frukost, härligt spa och ljuvlig miljö.
Ja, helt klart värt det. 
 Annars så håller jag ju som bekant ibland på och grejar och dolar med allt möjligt men just nu är det lite inför att vi ska förnya våra löften. Jag är ju en skylt älskare och har nu hitta lite fler vackra, praktiska och väldigt nödvändiga skyltar. Ler. Jag har hittat dessa godingar på webbutiken Hemlängtan.  
 Det är bloggaren Marit (Marits vita skrin) som gjort dessa.
Så den ska här användas som en liten inbjudande vägvisning. 
 En annan skylt som jag alltid tycker är passande är väl, välkommen. Tänk vad ett litet ord kan bjuda in.
Den här skylten har Marit också gjort och jag gillar att den är handgjord.
 Sen var skylten ställbar = Gör bra! Då kan man ställa den fristående på lite olika kuliga ställen. 
 Just nu fick den tillslut en ganska traditionell plats en liten stund. Japp, den hamnade i hallen så klart!
Nä, nu är det dags för mig att sluta skjuta upp den promenad som jag behöver... Så dags att ge sig ut!
 KRAM/ Petra E



4 comments:

  1. JÄTTEFINA!!!!
    Jag gjorde lite egna till trädgården förra veckan, himla kul:))
    När ska ni ha er förnyelsefest?
    Kram Anna

    ReplyDelete
  2. Så nydelige skilt!!
    Gøy når de er håndlaget:)
    Det høres herlig ut det spaet du har vært på. Det har vært noe jeg har drømt om lenge. Kanskje en dag?
    Spennende at dere skal fornye ekteskapsløftene:)
    En fin kveld til deg!!
    Klem Reidunn

    ReplyDelete
  3. Snygga skyltar...man kan ju göra skyltar med alla möjliga texter på, kul tycker jag;)
    Snygg klocka på väggen också ;)
    Kramis
    Bia

    ReplyDelete
  4. hej petra.
    jag gillar också skyltar. helst sådana med handskrivna texter.
    så fint ni ser ut att haft det på ert spa. supermysigt! avundsjuk blir jag.
    din stora madonna är också jättefin. ha en fortsatt fin helg ;)
    mia

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra