Saturday, August 17, 2013

Bröllop och Duni

Hej Ni Rara!
Allt väl med er? Här är det toppen. Ska strax göra mig i ordning för att vi ska på min stora systers bröllop. Jag som verkligen älskar bröllop! Det kommer att bli så mysigt och trevligt.
Dock, en kort dag då hon och hennes då make, kommer att flyga privatflyg ner till Göteborg efter bröllopsmiddagen för att gå på konsert. Det passar dem som handen i handsken, jag är så glad över deras skull. Men också så jätte nervös för henne. Talade med henne förra veckan och då var inte klänningen klar, inte heller hade hon lyckats få tag i loutus blommor som hon ville ha i sin bukett och solisten till kyrkan var sjuk. Men hon var cool lugn för det. Det skulle ha varit jag det?! Men det är min syster det, det löser sig. det är väl inte hela världen. 
Nu från det ena till det helt andra. Här har ni kontrollfreaket mig istället. Ni som följt mig vet ju om att jag är en ljusoman… ler. Så jag har testat en hel del ljus. Här är några som jag tycker verkligen är värda sitt pris. Japp, det är Dunis ljus. Brinner länge, blir inte för varma och sotar inte för mycket. Toppen. 
Jag skulle i vanliga fall nog ha gillat dem mest som de är men eftersom jag skulle ha dem till en dukning med mycket guld och rosa i så fick lite klistermärken från Panduro smycka glasen lite.
Så vanliga ljusfrån Duni är alltså mitt veckans tips. Ler. 
Nu är det dags för hela min lilla familj att piffa upp oss innan vi far iväg till storstaden för bröllopscermoni. 
Kram// Petra E

No comments:

Post a Comment

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra