Tuesday, August 20, 2013

Mera gotte godis

 Hejsan Hoppsan!
Gör hon inte annat än äter godis?? Hm, nää det har tyvärr varit lite mkt av den varan nu men det är det ändring på: snygging kroppen här kommer jag!!  Ler. 
Dock tänker jag inte bli extrem man måste ju leva också. Så som jag troligen redan skrivit så vill jag ju ha ett litet gottebord på festen efter vår ceremoni med förnyelsen av löftena. 
 Så på jakt efter godis som var gott och som också såg vackert ut på mitt gottebord så ramlade jag så klart på butiken Festingen  och där fann jag så mkt till fest och bröllop. Självklart kunde jag ju inte köpa allt men jag valde ut lite av det goa. 
 Så där köpte jag dessa underbara karameller och sen rotade jag fram lite dekorationspapper bland mitt pyssel. Det fick bli lite Tilda papper. 
 Så gjorde jag några strutar av pappret och fyllde upp med lite godis för att testa hur det såg ut.
Visst vart det bra!?
 Och visst passade väl detta godis jätte bra! Jag tyckte faktiskt att det var jätte mysigt. 
 Sen så sålde http://www.festingen.se/ också dessa roliga karameller som jag så klart inte kunde låta bli!
 Kanske kan de tyckas lite "väl" bröllop när vi förnyar våra löften men jag tycket att de var festliga och passade därför jätte bra. 
 Hihi jag blir faktiskt glad när jag ser dem, tänk så festliga och skojiga att bjuda på, ler. 
KRAM Petra E

2 comments:

  1. så otroligt fina strutar du har ditt godis i.
    Ha en fortsatt fin vecka.
    Kram
    Hanna

    ReplyDelete
  2. Bara så sockersöta strutar med gulliga papper runt karamellen .Ha en skön kväll gulliga du .Kramar Rita ♥

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra