Sunday, January 26, 2014

Vila

Hej Ni Fina!
Här på bloggen står det visst still. Jag har gått i bloggidee… 
Just nu är det mys och vila som är mest styrande här hemma så bloggen har fått tagit en liten pause.
Men jag har stora planer här hemma, som jag hoppas att vi kan dra igång till våren. 
Så nu får jag använda bloggen till att tipsa er lite mer om saker och ting som jag stöter på och gillar. 
Med andra ord kommer det i några månader bli färre inlägg men inlägg med bra tips. ler
Så see you later!! HUGS/ Petra E

No comments:

Post a Comment

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra