Tuesday, March 25, 2014

Hemkommen från Paradisön

Hej Hej!
Här har varit lite tyst. Jag har nämligen varit på semester. 
I Jamaica.
Det var en underbar resa med härliga vänner och jag har berikats med många vackra minnen och upplevelser. Vi har njutit fullt ut och ja, jag har tom gått upp sju kilo på två veckor, mindre skoj i och för sig men det får jag ta….
 Jag har lite att ta ikapp nu när jag kommit hem så jag hinner inte skriva om allt nu. Men jag lovar att göra det så fort jag kan, och självklart visa flera bilder.
 Men för nu så får detta vara ett litet smakprov, ler.
 Jag vill också passa på och säga hur tacksam jag är mot mina nära och kära, men även till underbara Anna på Duni. Jag arbetar ju som enhetschef för tre vård och omsorgsboenden. Där vankar ju så klart strax påskmat och fika, och Anna vet ju om att jag självklart vill ha det fint och härligt där också. Så vet ni vad hon och företaget gjorde. Skickade oss massor av fina påskservetter! Så himla omtänksamt, jag blir mer tacksam än du anar, ler. 
Tack och Hej, Leverpastej…. Nej förresten…
För er som tycker det är ljuvligt med kärleken, så finns nu mitt och min gubbes förnyelse av våra löften i det senaste numret av Bröllopsmagasinet.
 Trevlig läsning :)
PUSS!!

No comments:

Post a Comment

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra

Google+ Followers

Google+ Badge