Monday, February 02, 2015

Ni får smyggtitta lite :)


Hejsan Hoppsan!
Allt väl där ute i stugorna? Här är det bara fin fint men dessvärre har bloggen fått stå tillbaka lite nu pga tidsbrist. Men ni vet väl att jag är duktigare på att uppdatera på mitt instagram konto och i fb-gruppen, Romantiska hem? Om inte så vet ni det nu, ler.
Här hemma händer en väldans massa just nu och hemmet ser åter igen ut som en byggarbetsplats...
Så när jag kände att jag ville göra ett inlägg så vart det bekymmersamt med bilder... för skulle jag fota här nu så skulle detta inte vara särskilt inspirerande hahahha...
 
Då slog det mig att tja varför inte visa några av alla de mysiga bilder som Lotta tog här när hon var här och skull göra reportage? Kan ju tyvärr inte via er några övergripande bilder eller särskilt många eftersom reportaget ska publiceras till julen 2015 men några små glimtar kan jag att bjuda på :)
 
Så får ni se resten i Drömhem och Trädgård om knappt ett år :) 
 
Ja, detta fick bli ett kort livstecken från mig för nu är det dags för mig att ställa rätt lite möbler efter senaste tapetseringen, SKOJ!!! Japp, bilder kommer men när törs jag inte lova, de kommer när andan faller på men säkert lite snabbare på Insta, ler. 
 
KRAM och tack för besöket/ Petra E

2 comments:

  1. Tusen tack för smygtitten och det ser så julmysigt ut. Du får berätta sen vilken tidning reportaget kommer i. Ha det så gott!
    Kram Ann

    ReplyDelete
  2. Every photo is beautiful Petra. Your home was so pretty at Christmas.

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra