Thursday, June 29, 2017

Chanel & Jacobs

 Hej Gott Folk!
Titta vilken bra start jag fick på första semesterdagen, mina fina tavlor från Poster  Store. När sovrummet är omtapetserat kommer de troligen få sin plats där. Jag älskar alla tänkvärda citat som så väl Chanel som Jacobs sagt.
"Beauty begins the moment you decide to be yourself" / C.Chanel
och "I always find beauty in things that are odd and imperfect - they are much more interesting" / M.Jacobs
Visst är de väl kloka! Nu ska jag ta tag i dagens bestyr där bland annat pralinprovning står på kö. 



/ Petra E

1 comment:

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra

Google+ Followers

Google+ Badge