Thursday, September 11, 2008

En glimt av mitt Gäst/arbetsrum!

Hejsan!
Idag ska jag på ett studiebesök som ska bli jätte intressant. Men jag kan lungt påstå att det är så himla mycket i mitt liv just nu, så märks det på inläggen beror det enbart på det. Tiden är ju dessvärre bara 24 h per dygn.


Visar lite bilder från mitt gästrum idag. Som gardiner; mitt gamla vinställ. Dock ska jag fixa lite med med det. Det sitter bara uppe provisoriskt. Jag ska måla det helt vitt. Sätta gångjärn i långsidorna, så att man kan ha dem som....hm, ja typ fönsterluckor.

Här är mitt gamla Ikea, Leksvik skåp. Eller garderob är nog mer korrekt. Det var i allafall betsat i antikbrunt och passade dessvärre inte in här hemma. Men vad gör man, förvaring behövs alltid. Jag tapetserade och målade det, första möbeln som varit så stor som jag gett mig på. Så hm, jag vet inte om den tål att synas så där super mycket...ler.



En mer helhetsbild (Typ halv...ler) av gäst/datarummet.



Texten som finns ovanför ingången till gästsängen. Jag älskar väggtexter, det är sååå mysigt!

Kram Petra E

6 comments:

  1. smart idè att göra fönsterluckor av ett vinställ

    ReplyDelete
  2. Såå snyggt! Vilken bra idé med fönsterluckorna!! Ser skitfint ut! Allt det andra också!!

    Tack goa du för utseéndet(?) till veckans blogg!! Verkligen jättekul!

    Ha det bra!
    Kraaam Ellinor

    ReplyDelete
  3. Så fint du har det där! Ser verkligen mysigt ut, förstår att ni trivs. Jag gillar denna bloggen men jag ska gå in och kika lite på din "aktiva" också ;)

    Kram Jenny

    ReplyDelete
  4. Hej Petra! Jattesnyggt gastrum du har! Gillar allt jag ser!! Vaggtexter ar verkligen sa snyggt. Soliga halsningar fran Kreta. Min mail ar loppisliv@live.se

    Kraaaam Paula

    ReplyDelete
  5. Hej Petra! Jattesnyggt gastrum du har! Gillar allt jag ser!! Vaggtexter ar verkligen sa snyggt. Soliga halsningar fran Kreta. Min mail ar loppisliv@live.se

    Kraaaam Paula

    ReplyDelete
  6. Så mycket fint du hade!! tror inte jag varit här förut...! Ha det gott! kram veronica

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra