Saturday, May 16, 2009

Heestrand Interiör

...Butiks inläggen fortsätter, och idag har det blivit dags att bege sig till Norra Bohuslän. Där finner vi mor och dotters butik Heestrand Interiör.
Butiken går i den vita, shabbiga, franska, lantliga och romantiska stillen. Utmärkt för våran (min och Ingelas) kommande bok som kommer att säljas där, ler. Titta gärna in på Marita (den ena ägarinnan) blogg och läsa mer om henne och den mysiga butiken.
http://www.mysigaheestrand.com/
Ha en fin lördag nu ska jag och min son på loppis! Kram Petra

13 comments:

  1. Underbara bilder ,ser så mysigt ut i den butiken.
    kram o ha en trevlig lördag
    ninni

    ReplyDelete
  2. Vilken mysig butik. :)

    ReplyDelete
  3. Ååå vad du frestar...man blir haaaaaagalen:)..Ska läsa lite mer i de där bloggarna du skriver om ..fast det får bli ikväll..nu blir det måla av:)..kram..PIA

    ReplyDelete
  4. En trevlig helg önskar jag till dig Dadda
    kram !!

    ReplyDelete
  5. For en herlig butikk.
    Helt etter min smak :)))
    Her var det mye som jeg kunne hatt..

    Ønsker deg en fin helg.
    Klem,Kari

    ReplyDelete
  6. Åh vilken mysig butik med så många vackra saker... Bänken som kom med på en bild är ju bara att dö för... Så vacker...

    Många kramar
    Elin

    ReplyDelete
  7. Underbar butik,Ser hur mysig ut som helst.Ha en skön lördag kramiz ~~~~RITA~~~~~.

    ReplyDelete
  8. Hej Du!

    Vilken härlig butik. Ha en riktigt trevlig helg goa kramar Ina

    ReplyDelete
  9. Men vilken underbar blogg jag hamnade på !
    Vilka ljuvliga bilder från Butiken.
    Nu måste jag fortsätta kika lite till här finns så mycket fint.
    Kram Åsa

    ReplyDelete
  10. Men så fint, en sån liten fin butik vill jag också ha en dag....men än så länge drömmer och hoppas jag *fniss*
    Kramar till dig - Lisa

    ReplyDelete
  11. Det ser ut som en butik man gärna skulle shoppa loss i!
    Och lilla soffan blev jag dökär i!
    Kram Cilla

    ReplyDelete
  12. Så underbara bilder. Blir ju bara mer och mer sugen på boken för alla bilder du visar.

    Ha en skön helg!
    Kram Ullis

    ReplyDelete
  13. It's awesome to go to see this web page and reading the views of all colleagues about this post, while I am also eager of getting know-how.

    Look at my weblog ... Http://Hornedguan.360Bookmarks.Com

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra