Wednesday, July 20, 2011

TACKSAM

 Hej Ni Vackra!
Hoppas att ni har det gott och att ni som nu har semester njuter extra mycket av livet och allt gott som finns! Själv är jag helt utmattad och lycklig, det är såååå många som kommer till oss och i veckan har vi haft underbara bloggare här till och med en bloggare som kom ända i från HOLLAND hit för att titta i vår butik, ojojo så rörd jag blir då!!! Jag har idag lånat bilder från söta Marie med bloggen "Hem och Harmoni" http://hemochharmoni.blogspot.com/ som varit en av alla godingar som beökt oss. Självklart är vi ju också super glada för alla kunder som inte bloggar också! 
Hade nog tänkt att jag skulle skriva lite fler rader men vet ni vad, jag ska hoppa i säng för min arma kropp är inte van detta tempo, ler- OBS jag menar inte och klaga bara att skryta ;)
KRAM Petra

11 comments:

  1. Beautiful pictures!
    Enjoy the visit of the bloggers and take a little rest.
    When you are a busy woman, from time to time you need to relax.
    So, take your time, love the things and persons around you, and everything will come alright.
    warm regards,
    Marianne

    ReplyDelete
  2. Ååå vilka vackra bilder!

    Hihi...jag får att du är heeelt slut...fast på ett bra sätt. När jag hade min butik var jag också sådär trött ibland....fast bra trött..;)
    Jag hoppas jag kan få tid att åka till er snart jag med. Va roligt med så långväga bloggare!!
    Tänk vad bloggen kan ge..;)
    Kram och sov så gott!!

    ReplyDelete
  3. jag förstår ska det ju stå....

    ReplyDelete
  4. lyckost dem så få gå där och strosa i din vackra butik!!!! Kram fina du

    ReplyDelete
  5. Vilka underbara bilder!! Det låter som du har haft det helt underbart!! Förstår att du är helt slut!
    kram, Marita

    ReplyDelete
  6. Så kul att bli så uppmärksammad! Skryt på du ♥

    Kram
    annika

    ReplyDelete
  7. Åh, va kul att du gillade bilderna!
    Det är minsann inte dåligt att åka ändå från Holland, men det är det värt :)

    Ha det gott och kram!
    Marie

    ReplyDelete
  8. Vad helt fantastiskt roligt för er! Och ända från Holland!!
    Kram Anna

    ReplyDelete
  9. Fantastiskt roligt för Er. Underbar butik. Höll på att handla mig utfattig när jag besökte Er fina butik sist. Tur kanske att man har 12 mil att åka. Då blir det inte varje vecka i alla fall.

    Kramar från en nöjd kund

    ReplyDelete
  10. Jätte kul att det är så många som hittar till er. Skulle också jätte gärna vilja ta en tur till butiken men vi ska ju aldrig åt det hållet ....

    Önskar dig en trevlig helg!
    kram Ullis

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra