Wednesday, July 24, 2013

Altanliv

 Hej Ni Vackra Själar!
Något som är det allra bästa som jag gillar med sommaren det är att man kan njuta ute så länge. 
Ja, det går väl alla årstider men det är något speciellt på sommaren. 
I år har jag jobbat så mycket att jag inte hunnit med att "pimpa" mitt lilla extra rum som jag kallar det.
 Men visst är det väl fantastiskt att kunna sitta ute och äta!
 Hit får gärna mina vänner komma och prata och fika, det är livskvalite det! 
 Härligt att det är lite tak också för det kan bli jobbigt att sitta i solen för länge... NÄ det tycker jag inte men för somliga är det så. Min allra käraste mormor exempelvis väljer gärna skuggan, ja så som många gamlingar gör. (Det vackra paraplyet kommer från calligraphen
 Nu syns det knappt men levande ljus är något som finns hos mig året om! 
Dags att gå ut och ta lite kvällsmat på altanen... ler.
KRAM/Petra 

2 comments:

  1. Härligt med värme och sol som vi har haft idag...men alltför länge orkar jag inte vara i solen....fast jag är ingen gamling, hihi....men i morrn ska jag och dottern lägga oss på "playan" här på ön och sola och spana på söta pojkar hahaha...möjligtvis dottern ;)))
    Kram bia

    ReplyDelete
  2. Jag tycker det ser jättefint ut =)
    Vilken härlig blogg du har. Hit kommer man gärna igen.
    Ha en toppen dag. Kram

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra