Saturday, August 24, 2013

Grattis Kia O Urban!

 Hej Ni Rara!
För en vecka sedan snyftade jag på ett mycket personligt, kärleksfullt och härligt bröllop.
Japp, på min stora systers bröllop. Det var så fint och personligt, prästen var galet skoj och hela kyrkan var maxad med glädje, skratt, tårar och applåder. Ja, det var annorlunda och upplyftande. 
Efter vigseln åkte bruden och brudgummen iväg till sin fest som hölls i deras stora trädgård. 
 Sen var det grillat, hemgjord glass och present öppning. 
 Här var våran, ler. Efter present öppningen så åkte de privatflyg ner till Göteborg och gick på konsert. 
Så häftigt! Ler. 
 Tack, för att jag fick vara med och dela eran dag!
Tackar med en tårta jag tror kanske skulle kunna passat hos er (jag hittade ingen buddha tårta, ler.)
Ha en ljuvlig helg!
KRAM/ Petra E

4 comments:

  1. Verkar ha varit ett häftigt bröllop =)

    Kram Mia

    ReplyDelete
  2. Hej Bästaste Petra
    woow. lite annorlunda, men fint bröllopp :)
    å missa nu inte.....

    BLOGGPARTYT fortsätter.
    massor med fina bloggar
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra