Monday, August 26, 2013

Höst

 Hej Hopp!
Nu känns det allt på kvällarna och på morgonen att det är på väg att bli hösten. 
Jag som älskar sommaren borde vilja streta i mot men den här sommaren har känts fantastisk o vädret har varit ljuvligt så jag kommer välkomna hösten i år. Jag vill ändå plocka in det sista av sommaren som går. Så blommor från trädgården och levande ljus, härligare kan det knappt blir.
 Nu är det dags att ladda skafferiet med massor av spännande te, fylla skåpet med ljus och införskaffa lite härliga nya böcker och köpa hem lite skorpor.
 Sen är det väl bara att slå sig ner. Livskvalitet eller vad?
Ha en härlig dag! KRAM Petra E

3 comments:

  1. fina bilder. Här känns absolut inte som höst ännu, möjligen på kvällen, men annars är det bara så fantastiskt fint väder just nu. Som vilken hög sommar dag som helst.
    Kram
    Hanna

    ReplyDelete
  2. Her har vi fortsatt sommervarme!! 23 grader om dagen, det er bare helt utrolig!!
    Det skal bli litt deilig når høsten kommer med litt ruskevær så man kan sitte inne og kose seg med stearinlys og en kopp te!!:)
    Likte godt de fine stolene du har og de flotte putene!!
    En fin kveld til deg!!
    Klem fra Reidunn

    ReplyDelete
  3. hej petra.
    så fint du har det. Och vilken vacker blå/blommig tapet!!
    Och vad otroligt fina brudparet är, grattis till dom :)
    Ha en fortsatt fin vecka
    mia

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra