Tuesday, October 01, 2013

Calligraphen

 Hej Ni Fantastiska!
Idag ville jag visa er ytterligare en fin detalj som vi hade på vår löftes dag.
Nämligen denna vackra altarmatta som kommer ifrån http://www.calligraphen.se
Vi införskaffade många fina detaljer där ifrån så jag rekommenderar er verkligen att titta in där
 Visst är det väl en kul detalj med en lång vit matta mitt i skogen!
Ja, jag är jätte nöjd med den. 
Det fick alltså bli dagens tips! 
KRAM// Petra 
Ps. det är så klart Helena Christersdotter som fotat Ds

No comments:

Post a Comment

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra