Sunday, October 06, 2013

Snygga kaffemuggar

 Hej Ni sköna bönor!
Allt väl? Här är det ljuvligt som vanligt, ler. Vi var på musikalen: Shrek the musical igår på Värmlands operan och den var jätte bra. Kanske lite mer rolig för oss vuxna, då skämten var mer på vår nivå. 
Men alla underbara kostymer och allt tekniskt gjorde att det verkligen var spännande för barnen hela tiden ändå, så den rekommenderar jag verkligen till er alla med eller utan barn.  
 Efter musikalen gick vi vuxna ut på dans så idag är jag en aningen trött om jag ska vara riktigt ärlig. 
Så idag blir det massor av kaffe så att jag kommer igång för jag har endel att fixa till vår Halloween fest.
Du har väl inte missat att webbutiken Celebrations.se bjuder alla mina följare/läsare på spökligt bra rabatt, ange "vampyr" i webbkassan så får du 10% på hela köpet!  
Men nu tillbaka till mitt goda morgon kaffe (hm... kan nog inte säga morgon längre…), det ska ju avnjutas i något skoj. Så vad passar bättre än mina nya charmiga kaffemuggar. 
 Muggarna kommer från HM och de finns i söta tallrikar också. Jag tycker de var riktigt skojiga. Men jag har faktiskt inte köpt mina till mig själv. Ville bara fota dem ändå, ler. 
De ska slås in i julklappar. Jag tycker att de är mysiga presenter och rent symboliskt passar de väldig bra på det sättet som jag tänkt ge bort dem… hihi
 Ja, det kan kanske vara ett litet julklappstips. Kan ju låta tidigt att börja med det redan nu men jag tycker det är skönt att få det gjort snabbt så att man kan njuta av decembermånaden utan stress. 
Så muggarna är med andra ord mitt dagens tips till er!
Fortsatt trevlig dag på er! 
KRAM// Petra E

5 comments:

  1. fina muggar.
    Ha en toppen söndag
    Kram
    HAnna

    ReplyDelete
  2. Kul med musikal :) tror att sådant berikar även om det var mer riktat till vuxna. Otroligt söta muggar förresten. Kramar Liza

    ReplyDelete
  3. Love your cups can they be purchased. Somewhere thank you for sharing

    ReplyDelete
  4. Love your cups can they be purchased. Somewhere thank you for sharing

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra