Thursday, October 10, 2013

Kli i fingrarna

 Hej Hopp! 
Allt väl? Här är det bara bra som vanligt, ler. Dock har jag stött på ett lyxproblem. Jag är sååå sugen på att göra om här hemma men tyvärr är det ju inte alltid så lätt av olika anledningar. Men visst är det väl min tur att få en oväntad stor summa nu som jag bara kan sätta sprätt på.
Åh, så bra att ni också tycker det hihih… då säger vi väl så då!
Nej, men nu kliar det allt i fingrarna när man ser alla fina saker som kommer och nu när man är inomhus så mycket mer. Bjuder på två "gamla" bilder här hemifrån.
Dags för mig att sätta på tekannan för nu kommer det rart besök strax.
KRAM// Petra E

No comments:

Post a Comment

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra