Sunday, January 05, 2014

Städa bort julen

 Hej Hej!
JA, då var det väl dags att börja städa bort julen… 
Jag, brukar faktiskt vara väldigt snabb bort med allt utom julstjärnorna för jag tycker det blir så mörkt utan dem, men i år är allt fortfarande kvar. Jag som brukar gå lös dagen efter nyår… 
 Tänkte jag skulle ta bort det mesta idag men låter nog lite julstjärnor vara kvar för det blir så mörkt och tomt utan dem. Så har jag som tradition att när jag tömt huset på julen så åker jag och köper tulpaner för då ska det nya, fräscha och våriga in :)
 Med andra ord har jag inte tid att sitta här, ler. Nä, dags att ta tag i det hela för det gör sig dessvärre inte själv…. Tänk att det är så kul att plocka fram allt och hm, mindre kul att plocka bort allt...





Ha en fin söndag! KRAM Petra E

4 comments:

  1. Här har det också plockats bort det mesta ;))......tänkte önska dej en god fotsättning på nya året.....hoppas det blir ett bra år för oss alla....
    Kram bia

    ReplyDelete
  2. Hej Petra.
    God fortsättning.
    En sån vacker takkrona :)
    Du ser ut att haft ett fint 2013, fina bilder.
    Ha det bra//mia

    ReplyDelete
  3. your blog is beautiful, I love everything you do.

    ReplyDelete
  4. Ha en fin start på den nya veckan
    Hanna

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra