Wednesday, May 14, 2014

Ojojojo… nu var vi visst där igen...

 Hej Hopp!
JApp, och Jodå… Vi har gjort det igen! Fast vi borde vara experter på renovering vid detta laget. Vi har  dragit igång på flera ställen samtidigt…. och saker och ting har som vanligt inte kommit då det ska. 
Vore ju trevligt med lite fönster… Inte för att jag vill vara kinkig men så varmt är det inte ännu.
Så det värmer illa att drömma sig tillbaka...

Hm… det var en före bild och nedan en efter bild…. omvänd ordning? 
Nähä, jag bara möblerar om lite...
Hm…. Vårt mysiga super lilla sovrum håller visst på att förändras till något helt annat...
 Men det är inte bara ett steg fram och två bak…. 
 Så igår var det till och med rätt städat...
Idag ser det sock värre ut igen men hm…. ja det kommer mer bilder jag lovar.
Sov Gott! Kram Petra

No comments:

Post a Comment

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra