Monday, March 16, 2015

Inget barnrum längre

Hej Hej!
Allt gott mer er? Här är det full rulle med allt som pågår i våra liva just nu. 
Antistress grej för mig är då att inredningssurfa och att blogga.
Vi har ju det senaste året renoverat massor och jag kom just på att jag varit dålig att visa vad vi gjort. 
En förändring som skett här i huset kvällssolen är ju att vår lille inte längre ville ha ett "barnrum". Vilket innebar att vi äntligen kunde få det stora rummet åter lille herrn i huset ville ha ett mindre rum för tv-spelshäng. 
Två sängar var drömmen för den vår son som tyckte det blev ett bra soffhäng på så viss men också smidigt när kompisarna ska sova över. 
Han önskade också att rummet skulle gå i svart och vitt, vilket det fick göra. 
Han trivs jätte bra i rummet och jag tycker vi fick till förvaring och diverse jätte bra. 
Hoppas ni kunde få lite inspiration tillbaka för nu ska jag ut på nätet och surffa efter mera inspirerande bilder. Ha en fin dag!!/ Petra E

No comments:

Post a Comment

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra