Monday, September 29, 2008

Ny vecka och nya tag!

Hejsan!
Gissa om det varit fullt upp i helgen! Phu. Jag har gjort allt annat än vad jag skulle ha gjort... Hade nämligen massor som det var meningen att jag skulle ha läst... Men ja ibland så orkar man bara inte... Bättre att ta ett break då och göra sånt man gillar. Idag visar jag bilder på mitt supet stora sovrum...ler. Men jag har i helgen dragit igång ett projekt som innebär att detta sovrum inte så länge till är sovrum.... Gott att inte behöva krångla så när man ska bädda sängen... Men å andra sidan har detta sovrum varit vld praktiskt med små barn... de rammlar ju inte direkt ur sängen....
Har visat lite bilder på detta förrut fast då på min andra blogg;(www.metrobloggen.se/romantiskahem) och då har många frågat om sängens höjd. Sängen går ungefär till midjan på mig och jag är 176, det beror på att jag har höga ben på den och så är 3 madrasser.... Nästan som prinsessan på ärten.. hihi. Jag älskar nämligen att myssa till det med massor av kuddar och mjuksäng ser så inbjudande ut tycker jag. Ja nog om det för nog borde jag sätta mig och läsa lite Goldberg, narkotikan i samhället. Den boken tipsar jag förresten om för himmel så intressant och snacka om nya perspektiv på drogproblematik. Måste också ta tag i mina projekt som det är sååå mkt att fixa med, det ser nämligen ut som bomben slagit ner här, någon som har bra tapet tips för sovrum så tar jag gärna emot de förslagen! Kram Petra

4 comments:

  1. Hej vännen !
    nu blir jag alldeles förvirrad , har du två bloggar ???
    Gud vad härligt ditt sovrum ser ut , där skulle jag oxåsova som en prinsessa !! Underbart !!
    Hoppas det går bra med pluggeriet nu , det låter ju inte alltför upphetsande ;-)
    Ha en fin vecka !
    Många kramar/Lotta

    ReplyDelete
  2. Hmmm... var ska jag vara - men nu blev det här, skriver du på båda samtidigt eller har du nån slags strategi över det hela? Fniss...
    Jag skulle ju bara blanda ihop.
    Det är väl Mysigt med röra också det tycker min dotter i alla fall, hon har sin säng på liknande sett.
    Kramis/Annelie

    ReplyDelete
  3. Det är ett mycket mysigt sovrum. Men jag förstår att det kan bli väldigt opraktiskt. Snyggt överkast...*ler*.
    Har ett precis likadant.
    Ska bli kul att se hur du fixade ett nytt sovrum.
    Kramar Eva Agnes

    ReplyDelete
  4. Hej!
    Jag vet inte om det är jag som är alldeles vimsig, försöker lämna en kommentar och det bara hakar sig och så försvinner den. Har provat flera dagar nu! I alla fall har du en utmärkelse att hämta hos mig om du vill! Nu törs jag snart inte prova fler gånger ifall det rasslar till och så ramlar alla kommentarer jag testat in på en gång...
    Kram Helena

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra