Sunday, July 19, 2009

Min vinst!!

Hallå i stugorna!Vilket otroligt tråkigt väder tycker så synd om er alla som har semester. Men det är klart alla är väl inte sådana soldyrkare som jag är. Själv börjar jag jobba imorgon igen. Jag trivs dock med mitt sommarjobb så jag ska inte klaga.
Innan vi åkte iväg till Kreta så hade jag den stora lyckan att vinna en bloggtävling. Helt otroligt jag vinner verkligen aldrig nu har det faktiskt hänt två gånger. Denna gång var det en helt underbar skylt som Maud med bloggen Gårdsromantik som lottade ut den. Avvis va? Hihi

Om ni gärna vill ha skylten så kan ni handla den i Mauds ljuva webbutik: Gårdsromantik

Har lovat att visa er Kreta bilder och de kommer men jag kände för att skryta lite först med min vinst och visa lite blommor som fick följa med in från trädgården igår.
Ha det gott! KRAM Petra

19 comments:

  1. Åhhh vad snygg headerbild!!!

    Skylten du vann var jättefin. Vilken tur!!!


    Jag väntar så på er bok....hiihhhiii det ska bli kul!

    Kram

    ReplyDelete
  2. Gratulerer med nydelig gevinst :))
    Så heldig du var...
    Gleder meg til å bilder fra Kreta ;)

    Klem,Kari

    ReplyDelete
  3. Grattis till vinsten , jättefin.
    Ååå så fint det är med dessa flaskor och blommor från trädgården.
    kram o ha det så gott
    ninni

    ReplyDelete
  4. grattis till den härliga vinsten...lyllos...
    har jobbat en vecka redan, går ju ganska bra då i alla fall, får se framemot veckan i augusti...
    kram
    annelie

    ReplyDelete
  5. Jag är i alla fall avis;-)Vill också vinna!!
    Kram/Åsa

    ReplyDelete
  6. Grattis! Underbar skylt! Skulle passa utmärkt här hemma ;)
    Kram Maria

    ReplyDelete
  7. Grattis, vilken fin vinst, ja jag är avundsjuk =).

    Ibland (väldigt ofta faktiskt) när jag ska öppna dina inlägg, kommer det upp att det är fel på sidan, och då måste jag trycka bakåt och sen trycka fram inlägget igen, ibland får jag göra så flera gånger innan jag kan se ditt inlägg, vad är det som är fel, är det hos mig eller dig?

    Jag väntar också med spänning på boken, ska bli SÅÅÅ kul att få läsa den.

    Ha det så bra, kram rebecca.

    ReplyDelete
  8. Vilken fin vinst.Du är en turgumma du.
    Vacker med flaskorna och blommorna på bordet.
    Kram

    ReplyDelete
  9. Grattis till vinsten! Skylten är jättefin! Visst blir man glad när man vinner något. Ja, Maud har mycket fint i sin butik. Såg jättemycket jag ville ha när jag kikade in senast bla boken vi alla väntar på, hihi...

    Hoppas att du får en skön vecka!

    Kram Anna-Lena ♥

    ReplyDelete
  10. Hejsan!

    Välkommen hem.....

    Och grattis till din fina vinst...alltid lika kul när man vinner.....härligt med flaskorna på rad....

    Själv ska jag bege mig till bussen...mot jobbet...

    HA det så gott!
    MiaMaria

    ReplyDelete
  11. Hej! gratis till dina fina vinsten...lyckliga du!!!
    Det var roligt att kalla mig Betong Gudinna" hi hi..
    Jag är långt ifrån den titeln
    har så många ideer men, tiden ,hälsa och fårmer som är allt sakans.
    Jag läser att du har varit på Kreta...måste vara skönt!!!kram och kärlek Dadda

    ReplyDelete
  12. Det er flere som sier de har problemer med å komme inn på siden min. Jeg hadde det samme problemet både på min egen blogg og mange andre. Men jeg lastet ned Firefox og etter det har jeg kommet inn på alle blogger.
    Kjedelig at det skal være sånn..
    Håper du kommer inn heretter..

    Ønsker deg en herlig dag :)
    Klem,Kari

    ReplyDelete
  13. Så skönt att komma hem igen. Vilken tur du hade som vann den otroligt fina skylten. Ska sätta mig och gå igenom Mauds butik nu för jag tror att det är flera saker jag bara behöver, eller. *s*. Ja vädret är ju verkligen upp och ner. Ena stunden är det riktig sommarvärme och nästa regnar det som om det aldrig gjort annat.

    Ha en bra vecka!
    Kram Ullis

    ReplyDelete
  14. Vad skönt med lite medvind oxå. din skylt är såå fin.
    Vi hörs i em /Kram vännen

    ReplyDelete
  15. ååå, vilken fin skylt! Vilken lycka att vinna en så fin vinst!!!
    Jag är avis... ;)

    Kram Evelina

    ReplyDelete
  16. Hej gumman!

    Grattis till vinsten. Jättefin skylt, verkligen. Och vad sött det blev med de vackra blommorna i de lika vackra flaskorna. Ja, grönt e skönt.
    Gud vad jag skrattade när jag läste om er "borttappade" bil. Förlåt! Inte kul att leta efter bilen mitt i natten...när man bara vill hem.
    Hoppas att bilturen hem gick bra i allafall. Ni kastade väl er i säng bums.

    Ha det bra

    Kram Inka

    ReplyDelete
  17. hejsan vilken fin vinst jätte kul, å ja jag blir avis hihih. Hoppas du har det trevligt på semesten kram jessica

    ReplyDelete
  18. Vilken vacker skylt!!
    Grattis!
    Kram Maud

    ReplyDelete
  19. Hallooo!
    Ja jag letar på blocket och tradera lite då och då, och på loppisar givetvis men ännu har inte någon ramlat i min väg :)
    Jag minns vilken himla tur Johanna Vintage hade när hon i sin blogg efterlyste gamla resväskor och hennes granne såg det och kom in till henne med en hel hög gamla ljuvliga resväskor som hon fick, hi hi!
    Idag var jag på en loppis och fyndade en hel massa annat. Mängder av leksaker, ingen kulram men väl ett gammalt fint hopprep kom med hem :)

    Ha det gott!
    Kram, Carina

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra