Tuesday, August 06, 2013

Bords prat

Hejsan Hoppsan!! Nu vill jag sååå gärna visa er något jätte charmigt som jag införskaffat mig på webbutiken Celebrations. Jo, tabel talks! Det är så ljuvliga dessert skedar som är så söta att jag smäller av! Bara titta på dem! Gå in och kika på på butiken vet ja: http://www.celebrations.se/
Ja, jag kanske blir glad för lite men dessa får min mage att kittla till lite. Så de lovar jag att du kommer att få se mer av här. Bäst av allt var också att de inte var så dyra. Hm, sött, charmigt och billigt! Ja, det låter väl inte annat än bra?!
Nej, nu är det dags för mig att jobba. Ha en charmig dag! //Kram Petra E

No comments:

Post a Comment

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra