Monday, August 05, 2013

Fest färger!


  Hej Ni Sköna Solskensbönor!! Hoppas att ni haft en ljuvlig helg och fått energi till den nya veckan! Det har faktiskt inte jag, ler. Jag har ju varit med och raftat, så jag är helt mör i armarna. Jag är inte direkt van paddlar.... Hihi. Men skoj var det!!
Men nu till något annat mycket skoj, våra förnyelser av löftena. Då är det ju också dags gör att fira det hela med fest efteråt!
Jag älskar ju som bekant att planera fester! Det är ju sååå skoj. Tema är också något som jag kör hårt på hihi. Denna gången blev det efter många tankar ett pastell tema!! Varför? Jo, för finns det något som är lika ljuvligt som pastellfärg! Ja, kärleken så klart!!
Visst är det väl romantiskt?! Bilderna i detta inlägg kommer från min inspirationsmap på datorn och tyvärr har jag inga källor på dessa ljuvlugheter. Men njut av dem ändå!! Det gör jag!
 
Stor mjuk och sockersött kram till dig!! //Petra E

No comments:

Post a Comment

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra