Friday, November 08, 2013

Högt Tempo

Hej Hopp!
Allt väl med er? Själv är det bara toppen. Mycket att göra och spännande saker på gång. 
En bonus för självkänslan är också att vårt hem just nu är med i tidningen underbara julhem! 
SÅÅÅ skoj! 
 I början av veckan var jag också med och arbetade som stylist för Charlottenbergs shoppingcentrums julmagasin. Jätte skoj och jätte spännande, skriver mer om det senare, ler.
 Och i morgon är det dags för vår stora Halloween fest. Dock har gubben lyckats få ryggskott idag stackaren… Men skam den som ger sig. Han får ligga på soffan medans jag fixar och donar. Nä dags att greja lite kanske. Jamen just det…. bilderna från vårt vardagsrum får tala för sig själva… ler 
KRAM

No comments:

Post a Comment

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra