Friday, February 21, 2014

Bal och Bröllopsmässa


Hej Hopp!
Allt gott med er? Här hemma ser det ut som… ja, ord finns ej. Men det är klart, det skulle väl vara konstigt om det såg ok ut när det pågår renovering. 
I morgon är jag inbjuden till att delta på något mkt skoj, en bal och bröllopsmässa som äger rum på Stadshotellet i Kristinehamn. Med fri entre, missa inte detta! Mässan är mellan 11-16

Jag är inbjuden att medverka som inspiratör och för att göra lite reklam för min blogg, inredningsresan och mitt instagramkonto. Det ska vli väldigt skoj! 
Jag kan också väldigt stolt presentera många av mina bästa högtidstips där, mycket tack vare Birgitta på Celebrations.se, Micke och Helena på Helena Christerdotter, Pia på Nya Vetekransen och Pernille på Jennys Blommor och Ting. Dessa fantastiska människor är med och sponsrar utifrån våra gemensamma, bästa tankar kring kärlek och bröllop.



I detta inlägg kände jag att jag så gärna ville visa er lite av Celebrations.se vackra utbud. 

De har så mycket vackert att det till och med blir svårt att välja tema, ler. 

Jag kommer att visa upp ett litet utbud av vackra saker, dela med mig av tankar, tips, råd och ideer kring din fest. Jag kommer även att visa er detta mysiga Photobooth packet ifrån Celebrations.se Självklart kommer jag att erbjuda dig att testa rekvisitan, så fotar jag dig med dig mobil, du lägger upp det antingen på Instagram med Haschtaggen # Celebrations och romantiskahem eller så taggar du de samma på facebook, gör du detta så är du med och kan vinna något fint till din fest, ler. 

Välkommen! 
Kram Petra E

No comments:

Post a Comment

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra