Sunday, June 01, 2014

Succé Resa!


 Hej Alla Underbara människor! Hoppas att allt är gott med er. Själv är det bara helt underbart. Jag kom hem i natt från en fantastiskt lyckad Inredningsresa. Vi har haft tre underbara dagar 30 kvinnor tillsammans och vi har fått sett så mycket fint och ja, ätit underbart gott.
Vi har också fått champagne frukost alla dagar i rad, så hm... Det är fina vanor att ta med hem, ler. Jag handlade också endel vackert som ni kommer få se. Men just nu tänkte jag bara visa er ett axplock av de fina blommor som fick följa med mig hem i från Danmark.
Självklart lovar jag också att visa mer bilder från hela resan men just nu är jag rätt trött efter allt underbart och alla skratt, man kan tydligen bli trött av för mkt gott Hihihi 
Men nu kan jag ladda på min blomstrande altan 


Tack vill jag dock självklar säga till alla som följders på denna härliga upplevelse och tack Vänerbuss för att ni är med och arrangerar detta underbara äventyr 
Sist men inte minst tack chauffören Sören som stått upp med oss kvinnor, ler
Kram på er allesamman/ Petra E

3 comments:

  1. Oh, you must had wonderful trip with all ladies! So beautiful photos!

    ReplyDelete
  2. Måste varit en underbar resa med så många likasinnade. Så fint och mysigt du har det på din altan. Ha sköna sommardagar!
    Kram Ann

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra