Sunday, August 03, 2014

Vänskap

Hej Hej!
Ojojojojoj vad tiden går fort när man har skoj. Så här lång tid har det aldrig gått emellan mina inlägg. 
Jag har inte direkt fotat så mkt här hemma men jag har som vanligt varit flitig med att mobilfota i vardagen. Följer ni mig på instagram så blir är det tättare uppdateringar.
Ibland undrar jag om inte instagram är lite av det nya bloggandet.
 Hursom så har sommaren gått mycket i vänskapens tecken och jag kan inte annat än att skratta mig lycklig över alla finna vänner jag har som alltid finns där! Jag är så tacksam för att mitt liv är så berikat med nära och kära, det är ändock det viktigaste i livet om man bortser från hälsan som oundvikligen är det absolut viktigaste. Den kan jag väl inte påstå att jag rent kostmässigt skämt bort denna sommar. Jösses så mycket gott jag ätit denna sommar. Härom dagen var jag och firade en vän som fyllde år och där bjöds jag på italensk buffe och massor av goda smaskiga saker efter detta. 
Jag älskar Italensk mat!
Gott eller vad?
Sedan serverades denna läckra blåbärstårta som söta Camilla gjort:
och sen denna frusna vinbärscheescake… 
Tack Camilla!
 Detta inlägg blev inget vanligt "Romantiska Hem inlägg" vilka brukar handla mer om inredning, mat, bak, shoppingtips osv, nej det fick bli ett inlägg som handlar om tacksamhet.
Tacksamhet för att jag är berikad med så fina vänner. 
TACK livet!
KRAM på er där på andra sidan av skärmen! /Petra E

No comments:

Post a Comment

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra